مدیر کل آموزش مراکز پیش دبستانی آموزش و پرورش گفت: همزمان با راه اندازی کانون غنچه‌های هلال، محتوای آموزشی در دوره‌های پیش دبستانی نیز بازبینی می‌شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، رخساره فضلی مدیر کل آموزش مراکز پیش دبستانی آموزشی و پرورش در آیین گشایش کانون غنچه‌های هلال در مراکز پیش دبستانی که صبح امروز در دبستان خدابخش و پیش دبستانی نگین برگزار شد در خصوص افتتاح کانون غنچه‌های هلال در مراکز پیش دبستانی اظهار کرد: با توجه به اینکه دوره پیش دبستانی دوره شکل گیری شخصیت بچه‌ها محسوب می‌شود، لذا از این فرصت استفاده کردیم  تفاهم نامه‌ای بین آموزش و پرورش و هلال احمر انجام شده تا دراین زمینه بچه‌ها با مباحث انسان دوستی و امدادرسانی به هم نوع آشنا شوند و کمک را به عنوان بخش مقدس وجود خود احیا کنند.

وی در ادامه با بیان این مطلب  که تا پایان سال 93، تعداد 500کانون غنچه‌های هلال در مراکز پیش دبستانی فعال راه اندازی می‌شود افزود: کانون غنچه‌های هلال در مراکز فعالی که داوطلب هستند راه اندازی می‌شود و نوآموزان داوطلب پس از ثبت نام، از آموزش‌های لازم برخوردار خواهند شد.

مدیر کل آموزش مراکز پیش دبستانی تاکید کرد: با راه اندازی کانون غنچه‌های هلال در مراکز پیش دبستانی، محتوای آموزشی در دوره های پیش دبستانی بازبینی می‌شود و این امر، فرصتی است در خصوص اینکه نگرش بچه‌ها را تغییر دهیم و ارزش‌ها را در آنها بارور کنیم که باورهایی در آنها ایجاد شود و در نهایت بازتاب موثری در آینده بچه‌ها خواهد داشت.

فضلی در پایان تصریح کرد: در واقع هدف ما از راه اندازی کانون غنچه‌های هلال، توسعه فرهنگ غنچه‌ها است که در نهایت اهداف و مفاهیم اساسی حوزه هلال احمر در بین گروه سنی پایه ترویج یابد.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.