قصرهای تاریخی زیادی در اروپا ساخته شده‌اند که در دست روزگار تخریب نشده‌ و موجب سرمایه‌ای شده‌اند که هم گردشگران از دیدن آنها لذت ببرند و هم اینکه منبع درآمد کشورها باشد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، یکی از دیدنی ترین مکان هایی که شاید شما هم علاقه زیادی داشته باشید ببینید در اروپا امکان تاریخی هستند. قصر های تاریخی زیادی ساخته شده اند که در دست روزگار تخریب نشده اند و موجب سرمایه ای شده اند که هم گردشگران از دیدن آن ها لذت ببریند و هم اینکه منبع درامد کشورها باشد. به عنوان مثال در کشور فرانسه می توانید کلیسا ها و دیدنی های زیادی را مشاهده کنید اما قصر ورسای یکی از جاذبه هایی است که شما باید با چشم خودتان آن را تجربه کنید.

این قصر از جمله قصرهایی است که با معماری منحصر به فردش باعث شده بازدید کنندگان خاطراتی متفاوت از آن داشته باشند چرا که تنها یک قصر خشک و خالی و عمارتی نیست. در اطراف این بنا باغی است که در جهان از نظر طراوت بی همتاست.

جالب است که اگر کمی در این محوطه قدم بزنید می توانید استخر هایی را ببنید که در حدود ۵ قرن پیش به روش جکوزی های کنونی ساخته شده و می توان ایده ی جکوزی را از آن گرفت. علاوه براین قصر برج ایفل در فرانسه هم دیدنی خاصی است که محال است ندیده فرانسه را ترک کنید.

تا کنون قصر های زیادی معرفی شده اند که هیبت خاصی دارند اما این قصر از آن جهت متفاوت است که دارای شکل و نمای آپارتمانی است. اپارتمان ۴ طبقه ای این بنا را تشکیل داده که هر کدام دارای اتاق های با شکوه و بزرگی هستند که می توانید از طبقات دیدن کنید. یکی از دیدنی های فرانسه مسجد جامع استراسبورگ است که در نوع خود بی نظیر است.

ورسای پاریس دارای تزینات خاصی است شکی نیست اما جالب است که بدانید فواره ها هم تزینات نوری زیادی دارند و این فواره ها چشم ببینده ها را به خود حسابی جذب می کنند چرا که هم بلند هستند و هم نور افشان!

باز هم اگر کمی در محوطه قدم بزنید کلیساهای سلطنتی را مشاهده می کنید که سلاطین در آنجا عبادت می کرده اند و نقاشی هایی به سبک گوتیک در آن قرار دارد.





انتهای پیام/
منبع:agencytravel.ir
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار