همان طور که می‌دانید دریای مدیترانه جالب‌ترین جزیره‌های دنیا را در خود جای داده است. از این رو می‌خواهیم به معرفی پنجمین جزیره برتر این دریا به نام کرت بپردازیم که در یونان حرف اول را می‌زند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبر نگاران، همان طور که می دانید دریای مدیترانه جالب ترین جزیره های دنیا را در خود جای داده است. از این رو می خواهیم به معرفی پنجمین جزیره برتر این دریا را که کرت نام دارد بپردازیم که در یونان حرف اول را می زند.

جزیره کرت یکی از جزایر مطرح یونان است که برای مردم کل دنیا حرف هایی در خود دارد. در واقع سنت یونانی ها را می توان در این جزیره به طور کاملا محافظت شده مشاهده کرد و آن را لمس کرد.

در داستان های کهن یونانی ها آمده که این محل در واقع محل زندگی انسان- حیوان هایی به شکل ترکیبی از گاو و انسان ها بوده که البته بیشتر جنبه افسانه ای دارد. جزیره کرت به خودی خود یک کشور است و می توان برای آن هویتی اصیل برشمرد. کرت علاوه بر حفظ کردن سنت های بومی و اصیل محل مناظر بسیار شگفت انگیزی است که توریست ها را به سمت خود می کشاند.

از جمله زیبایی های این منطقه می توان به پوشش گیاهی خاص، کوه ها و تپه های زیبا، ساحل هایی با ماسه های نرم، و… اشاره کرد.

بنادر هانیا و رتیمنو  که شهرهای یونانی هستند در این محل هستند که بسیار زیبا و دیدنی هستند. علاقمندان به تاریخ و باستان شناسی می توانند در هراکلیون به عنوان مرکز کرات، به موزه باستان شناسی Iraklio بروند و از دیدنی های آن لذت ببرند.

البته برای تجربه ورزش های آبی و آفتاب گیری می توانید به سواحل مخصوصی در این جزیره بروید و اوقات خوشی را سپری کنید. فصل تابستان شلوغ ترین فصل در این سواحل است البته برای رفاه حال مسافرین برخی سواحل خصوصی هستند و همه نمی توانند از آن ها استفاده کنند.

اگر دوست دارید به مکان پر جمعیت بروید باید ساحل پریولی را ببینید. در این مکان هم مردم بسیاری برای تفریح حضور دارند و هم از نظر جاذبه های دیدنی و طبیعی حرف اول را در کرت می زند چرا که عکاسان زیادی که در این محل حضور دارند بیانگر زیبایی این مکان هستند.

از جالبترین چیزها در این مکان شکل و تراش صخره هایی است که واقعا دیدن دارند.

ورزش های عمده این محل غواصی و قایق سواری است که هر کس به آن جا می رود حتما یکی را تجربه می کند اما مشاهده قایق سواری دیگران هم لذت دارد!

از سویی باغ وحش کرت هم محلی دیدنی است که در پارک آن دایر است. به طور کلی کرت شمالی هیجان انگیز تر و دیدنی تر از سایر مکان ها در این جزیره است.

امکانات رفاهی زیادی نظیر هتل ها و فروشگاه ها و رستوران های زیادی در این جزیره هستند که به رفاه حال شما کمک می کند.




انتهای پیام/
منبع: agencytravel.ir
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار