«كیوان محسنی» با اشاره به سطح بالا و خوب جشنواره امسال، عنوان كرد: كارگاه‌های جشنواره برای فیلم‌سازان جوان مفید است.

به گزارش حوزه سینما باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، كیوان محسنی با تأكید بر كم‌هزینه بودن دو فیلم شركت داده شده‌اش در جشنواره اروند گفت: فیلم مستند «ساعت شش» و فیلم كوتاه داستانی‌ام را با بودجه‌ای كمتر از 100 هزار تومان ساختم. سعی می‌كنم فیلم‌های كوتاهم را با كمترین هزینه بسازم در حالی كه از كیفیت زیبایی‌شناسی آن‌ها هم كاسته نشود.
 
 وی ادامه داد: در این دو فیلم نشان دادم كه می‌توانم با هزینه‌ای اندك بسیاری از آثار را تولید كرد. هرچند فیلم‌های من از تعریف متداول فیلم‌های كوتاه میان مخاطبان خاص به دور است و مخاطب عام را جذب می‌كند با این حال تلاش من بر این بود كه فیلمی  بسازم كه جشنواره هم آن را بپسندد و خوشبختانه در جشنواره‌های زیادی پذیرفته شدند و مورد استقبال قرار گرفتند.
 
وی با اشاره به مستقل بودنش به‌عنوان یك فیلم‌ساز، بیان كرد: فیلم‌سازی مستقل هستم و انجمن سینمای جوان محلی است برای نشان دادن آثارم و چنین جشنواره منطقه‌ای امكانی را برای من فراهم كرده كه بتوانم فیلمم را به نمایش دربیاورم.
 
بردن جایزه طبیعتاً برای فیلم‌سازان حائز اهمیت است اما معتقدم از آن مهم‌تر این است كه فیلمشان دیده شود و این موقعیت را انجمن سینمای جوان به بهترین شكل ممكن برای فیلم‌سازان فراهم می‌آورد تا بدون صرف هیچ هزینه‌ای فیلم‌هایشان را به نمایش دربیاورند و در رقابت با دیگر آثار نیز بسنجند.
 
محسنی همچنین اذعان كرد: كارگاه‌های تخصصی جشنواره با وجود این كه بیشتر تئوری بودند تا عملی اما بسیار مفید بودند و برای ما فیلم‌سازان جوان بسیار امیدواركننده بود.


انتهای پیام/
برچسب ها: فیلم ، مستند ، ساعت شش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار