مشکلات جاسم کرار برای اعضای تیم استقلال دردسر ساز شده است و این در حلی است که حواشی وی باعث ایجاد مشکل بین قلعه نویی و افشارزاده شده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، سرمربي تيم استقلال از اينكه مسئولان باشگاه به جاسم كرار مرخصي دادند ناراحت است.

جاسم كرار بعد از پايان تمرين دو روز پيش استقلال نزد سرمربي اين تيم رفت و از وي خواست راهي كشورش عراق شود.
 
قلعه نويي نيز در پاسخ به هافبك عراقي تيمش گفت: از این همه رفت و آمد وی خسته و نمي داند چه بگويد و از بازیکن عراقی خواست از مسئولان استقلال اجازه بگيرد و هر چه آنها گفتند مي‌پذيرد.

گفتنی است نكته جالب اينجا است كه قلعه نويي تصور نمي كرد كرار بتواند از افشارزاده مرخصي بگيرد و مدیرعامل استقلال هم ابتدا عنوان کرده بود با مرخصی وی موافقت نمی‌کند اما هافبك عراقي خيلي راحت راهي كشورش شد تا صداي سرمربي استقلال هم در بيايد.

این در حالی است که قلعه نويي از اينكه اين بازيكن خيلي راحت راهي كشورش شده از افشارزاده ناراحت و معتقد است بايد يك جايي جلوي رفتارهای اين بازيكن گرفته شود.

شایان ذکر است قلعه نویی با افشارزاده دچار مشکل شده است و به مسئولان تیم اعلام کرده است که اگر این مسائل ادامه دار باشد وی تحملش تمام می شود زیرا این بازیکن دیگر اعضای تیم را خسته کرده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار