مدیر توسعه منابع انسانی شرکت ملی نفت ایران گفت: برای صیانت از صنعت نفت باید به تکنولوژی روز مجهز شویم چرا که امروزه وابسته بودن به تکنولوژی قدیم جوابگو نیست.

صیانت از صنعت نفت با استفاده از مجهز بودن به تکنولوژی روزبه گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، جعفر مدنی‌زادگان مدیر توسعه منابع انسانی شرکت ملی نفت ایران در سومین کنفرانس امنیت ارتباطات و اطلاعات در صنعت نفت اظهار داشت: با همه تلاش‌های شگرفی که در دنیای علم و تکنولوژی صورت گرفته امنیت ارتباطات و اطلاعات یکی از مهمترین اهرم‌های کلیدی در صنعت نفت است که بایستی به این مقوله توجه اساسی شود.

وی گفت: دشمنان به دنبال این هستند که به صنعت نفت آسیب وارد کنند برای اینکه به این مقوله خاتمه دهیم برای صیانت از صنعت نفت باید به تکنولوژی روز مجهز شویم چرا که امروزه وابسته بودن به تکنولوژی قدیم جوابگو نیست.

وی تصریح کرد: هنوز با انبوه نیروی انسانی و فیزیکی حجم ارتباطات و اطلاعات را انجام می‌دهیم اگر ورود پیدا نکنیم به تکنولوژی روز و در این راستا نخبه نشویم قطعا آسیب خواهیم دید.

مدنی‌زادگان با بیان اینکه مرکز اموزش شرکت ملی نفت محمودآباد به عنوان هاب برای برگزاری چنین کنفرانسی انتخاب شده است اظهار داشت: این سومین همایش است که در این مرکز با حضور بیش از 400 نفر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار