در نخستین دوره مسابقات بوکس جایزه بزرگ مازندران 6 بوکسور ساروی موفق به کسب عنوان قهرمانی شدند.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران ساری ؛ مازندران از بین 18 بوکسور فینالیست هفت بوکسور ساروی موفق شدند به مسابقه نهایی برسند که در فینال 6 بوکسور از مرکز استان موفق به کسب عنوان قهرمانی شدند.

در وزن 49 کیلوگرم سجاد یوسفی از نور، در 52 کیلوگرم نوید عبدلی از تنکابن، در 56 کیلوگرم مجید یوسفی از ساری، در 60 کیلوگرم سید احمد جعفری از ساری، در 64 کیلوگرم اسماعیل احمدی از ساری، در 69 کیلوگرم محمدصادق جانبازی از ساری، در 75 کیلوگرم محمد فلاح از ساری، در 81 کیلوگرم جواد خوش سیما از آمل، در 91 کیلوگرم ایمان رمضانپور از ساری و در وزن 91+ کیلوگرم سینا قلعه‌بندی از بهشهر با برتری موفق حریفان در فینال موفق به کسب مقام قهرمانی شدند.

از نکات قابل توجه این مسابقات اینکه هفت بوکسور ساروی که به فینال راه یافتند 6 بوکسور ساروی موفق به کسب مدال طلا شدند و تنها در وزن 60 کیلوگرم در فینال دو بوکسور ساروی رو در روی هم قرار گرفتند که جعفری مقابل بابایی پیروز شد.

همچنین در وزن 52 کیلوگرم تنها یک شرکت‌کننده حضور داشت که عبدلی بدون انجام حتی یک مسابقه موفق به کسب عنوان قهرمانی شد.

براساس کمیته فنی هیئت بوکس استان نفرات برتر جام جایزه بزرگ بوکس در ساری به اردوی آمادگی تیم منتخب مازندران و همچنین به تورنمنت بین‌المللی در قزاقستان دعوت می شوند

انتهای پیام /ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.