نایب‌رئیس هیئت بوکس چهارمحال و بختیاری از معرفی نفرات برتر مسابقات کیک‌بوکسینگ در این استان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران، کیومرث فرهادی، اظهار کرد: به مناسبت دهه مبارک فجر، مسابقات قهرمانی کیک‌بوکسینگ استان چهارمحال و بختیاری با حضور 60 ورزشکار برگزار شد.

وی افزود: این دوره از مسابقات در چهار رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در مجموعه ورزشی تختی شهرکرد برگزار و نفرات برتر معرفی شدند.

فرهادی بیان داشت: در رده سنی نونهالان، مهتاب بنی‌هاشمی، شیدا باقرپور، صبا نیکخواه، غزاله فتاحیان، زهرا کیانی، سوگند کیانی، پریا اسیوند و فاطمه فرج‌زاده مقام اول مسابقات قهرمانی کیک‌بوکسینگ استان چهارمحال و بختیاری را کسب کردند.

نایب‌ رئیس هیئت بوکس چهارمحال و بختیاری گفت: در رده سنی نوجوانان زهرا ربیعی و زهرا فرهادی و در رده سنی جوانان نگار خاکسار حقانی، کیمیا حقانی و خاطره فاتح مقام اول این دوره از مسابقات را از آن خود کردند.

وی تصریح کرد: در رده سنی بزرگسالان نسرین مقیمی، معصومه احمدی و فاطمه نادری‌نیاز عنوان اول مسابقات قهرمانی  کیک‌بوکسینگ استان چهارمحال و بختیاری را به دست آوردند.

فرهادی با بیان اینکه این دوره از رقابت‌ها در سطح بالایی برگزار شد، اظهار داشت: ورزشکاران این استان استعدادهای بالایی در این رشته ورزشی دارند که در صورت توجه بیشتر مسئولان و فراهم کردن شرایط و امکانات در آینده‌ای نزدیک شاهد شکوفا شدن این استعدادها خواهیم بود.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.