مجتبی خسروتاج در گفتگو با
خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اینکه برخی تخفیفات اعمال شده از سوی تولیدکنندگان به دست مصرفکننده نهایی نمیرسد، اظهار داشت: اگر واحدهای توزیعکننده این تخفیف را به مصرفکننده ارائه ندهند موجب میشود کالا به فروش نرود و در مرحله بعد تولیدکننده کالای خود را در اختیار این توزیعکننده قرار نمیدهند.
وی تأکید کرد: تولیدکننده انتظار دارد این تخفیف به دست مصرفکننده برسد و اگر توزیعکننده این تخفیف را ارائه ندهد در بازار رقابتی مصرفکننده به سراغ توزیعکنندهای میرود که کالا را با تخفیف ارائه میدهد.
به گفته خسروتاج؛ عدم ارائه تخفیف به مشتری تنها توزیعکننده را با مشکل مواجه میکند چرا که وقتی واحد تولیدی میبیند که توزیعکننده جنس را با تخفیف ارائه نمیدهد جنس فروش نرفته و در مرحله بعدی جنس را به این توزیعکننده نمیدهد.
قائم مقام وزیر صنعت تصریح کرد: در حال حاضر برخی تولیدکنندگان کالاهای خود را به فروشگاههای بزرگ و زنجیرهای ارائه میدهند و این فروشگاهها کالا را با این تخفیفات اعمال شده به دست مشتری میرسانند.
انتهای پیام/