با صدور اطلاعیه ای از سوی ستاد مواد مخدر اعلام شد؛

تحریف سخنان روز گذشته وزیر کشور در برخی رسانه‌ها

اظهارات دكتر عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر كشور و دبیركل ستاد مبارزه با مواد مخدر در نشست روسای پلیس مبارزه با مواد مخدر در خصوص هشدار نسبت به ورود پول‌های كثیف و آلوده به عرصه قدرت با واكنش‌های متفاوت روبرو شد.

تحریف سخنان روز گذشته وزیر کشور در برخی رسانه‌ها
به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، روابط عمومی ستاد مبارزه با مواد مخدر طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد:

رسانه‌های معاند و مغرض با تحریف و وارونه كردن اظهارات وزیر كشور حكم به قطعیت وقوع این هشدار داده و در راستای ماموریت شایعه‌پردازی و كینه‌توزی علیه نظام جمهوری اسلامی در جهت منافع گردانندگان خود ایفای وظیفه كردند و این ادعای كذب را كه وی خبر از الودگی عرصه سیاسی ایران به پول‌های كثیف ناشی از قاچاق مواد مخدر داد، بازتاب دادند و دستمایه تحلیل و تفسیرهای دلخواه كردند.
 
علی‌ایحال براساس ماموریت ذاتی آنها نمی‌توان ایرادی از آنها گرفت اما برخی رسانه‌های داخلی متاسفانه بدون توجه به روح و ماهیت اظهارات دبیركل ستاد مبارزه با مواد مخدر با تقطیع و حذف مقدمه و موخره سخنان وزیر كشور و جهت جلب نظر مخاطبان خود مبادرت به انتخاب تیترهایی كردند كه حكم به قطعیت و كلیت فقط آن قسمت از سخنان وزیر كشور دادند كه ایشان موكدا بر عبارت بخشی از منابع حاصل از عملیات كثیف قاچاق مواد مخدر با قید احتمال اشاره داشته‌ و نسبت به وقوع آن هشدار داده‌اند.
 
جهت تنویر افكار عمومی و جلوگیری از بروز هر گونه شائبه لازم به توضیح می‌باشد كه جانشین فرماندهی كل قوا در نیروی انتظامی با تاكید بر اینكه چنانچه گردش ناسالم مالی قاچاق مواد مخدر در هر حوزه‌ای از جمله سیاست ورود پیدا كند، منجر به فساد و قدرت گرفتن عوامل قاچاق در مناسبات آن حوزه خواهد شد.
 
تاكید می‌شود كه ایشان نسبت به تاثیر پول كثیف قاچاق مواد مخدر در تمامی عرصه‌ها از جمله سیاست و انتخابات هشدار داد و دقت لازم در كنترل و مراقبت نفوذ احتمالی این چرخه ناسالم و سم مهلك در شریان سالم و با نشاط سیاسی و اجتماعی كشور را خواستار شده است .
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار