روزنامه ایندیپندنت نوشت کودک ربایی و گروگان‌گیری در انگلیس در حال افزایش است.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران، روزنامه انگلیسی ایندیپندنت نوشت در حالی که پلیس انگلیس برای جلوگیری از بهره‌کشی از کودکان تلاش می کند، فقط در سال گذشته تقریبا 900 مورد در این زمینه گزارش شده است.

افزایش کودک ربایی و گروگان‌گیری در انگلیس
"آپریل جونز" پنج ساله در اکتبر 2012 در ولز ربوده شد و پس از مدتی "مارک بریجر" 46 ساله به جرم آدم ربایی و قتل وی بازداشت شد

نیروهای پلیس با کمک بنیاد خیریه والدین و کودکان ربوده شده (Pact) این آمار را جمع آوری کرده است. بر اساس این آمار که روز یکشنبه به دست روزنامه ایندیپندنت رسیده است، گروگان گیری و ربودن افراد زیر 18 سال در فاصله سال های 2012 تا 2014 در سراسر انگلیس، ولز و ایرلند شمالی 13 درصد افزایش یافته است.  این در حالی است که افزایش گروگان گیری به تنهایی روند سریعتری دارد.

افزایش کودک ربایی و گروگان‌گیری در انگلیس
"تالیا بلید" که در سال 2012 و در دو ماهگی توسط پدرش ربوده و به لیبی برده شد


ربودن کودکان توسط افرادی به غیر والدین آنها دو برابر شده و به 14 درصد رسیده است در حالی که ربودن کودکان توسط والدینشان شش درصد است.

افزایش کودک ربایی و گروگان‌گیری در انگلیس
"شانون ماتئوس" در سال 2008 توسط مادرش در دویس بری ربوده شد. وی 24 روز بعد پیدا شد.


پس از رسوایی سوء استفاده گسترده جنسی کودکان در شهر روترهام انگلیس در فاصله زمانی 1997 تا 2013، شوراها و نیروهای پلیس با جدیت بیشتری به بررسی راه هایی برای جلوگیری از ربودن کودکان و گروگان گیری پرداختند.

در سال 2013 تا 2014، حدود 158 کودک توسط والدینشان ربوده شدند، 401 کودک را افراد غریبه ربودند و 321 کودک به گروگان گرفته شدند. 

افزایش کودک ربایی و گروگان‌گیری در انگلیس
"ناتالی هارل" در می 1988 از مادرش ربوده شد و 200 مایل آنطرف تر پیدا شد.

بنیاد خیریه والدین و کودکان ربوده شده معتقد است پلیس بسیاری از این اقدامات را که قربانی آنها کودکان بوده اند هرگز ثبت نکرده است و آمار واقعی احتمالا چهار برابر آماری است که پلیس اعلام کرده است.



انتهای پیام./.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار