در بیانیه تهران که صبح امروز با حضور مقامات ارشد کشورهای جنبش عدم تعهد برگزار شده است، بحث رفع تبعیض در حوزه آموزش عالی موردبررسی قرار می‌گیرد.

کرمی دبیر علمی اجلاس وزرای علوم و فناوری و نو‌آوری جنبش عدم تعهد در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران گفت: جلسه‌ امروز اجلاس وزرای علوم و فناوری و نوآوری جنبش عدم تعهد یک جلسه فنی با حضور مقامات ارشد برخی از کشورها است، چنانچه لزوما همه کشورها در این جلسه حضور ندارند و یا برخی از اعضای هیئت‌های بزرگتر از کشورهای مختلف دراین نشست وجود دارند. 

وی در پاسخ به سوال خبرنگار باشگاه خبرنگاران مبنی براینکه چه موضوعات و یا بندهایی در این جلسه فنی مورد بررسی قرار می‌گیرد، اظهار داشت: بحث‌ها و بندهای موضوعات مختلفی از جمله همکاری در زمینه آی‌تی تجاری سازی ،‌رفع تبعیض در حوزه آموزش عالی، پارک‌های علم و فناوری از جمله موضوعات این جلسه فنی است که مورد بررسی قرار می‌گیرد. 

وی خاطر نشان کرد: این جلسه فنی در32 بند است و بالاخره این جلسه باید به یک سند نهایی برسد که در جلسه وزرای علوم و فناوری و نوآوری جنبش عدم تعهد که در فردا درسالن اجلاس برگزار می‌شود به عنوان بیانیه تهران اعلام شود. 




انتهای پیام/

برچسب ها: تبعیض ، بیانیه ، نوآوری ، فناوری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار