طبق پژوهش یک موسسه غیر دولتی در رژیم صهیونیستی انجام داداه است، 40 درصد از مهاجران جدید به فلسطین اشغالی در فکر بازگشت به سرزمین اصلی خودشان هستند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه" i24" طبق پژوهشی که یک موسسه غیر دولتی در رژیم صهیونیستی به اجرا درآورده است، 40 درصد از مهاجران جدید به رژیم صهیونیستی در فکر بازگشت به کشورهای اصلی خود هستند.

در پژهشی که سازمان "گواهیم" در رژیم صهیونیستی که سازمان غیر دولتی است به انجام رسانده، اعلام شده است که 40 درصد از مهاجران به رژیم صهیونیستی در فکر بازگشت به کشورهایی هستند که از آنها آمده اند.

طبق این پژوهش که 300 فرد دانشگاهی از یهودیانی که به رژیم صهیونیستی مهاجرت کرده بودند را شامل می‌شد و 59 درصد از آنها از فرانسه و آمریکا به رژیم صهیونیستی آمده بودند، از هر 10 مهاجر به رژیم صهیونیستی، 6 تن از آنها توانسته بودند مانع اصلی برای پیداکردن فرصت‌های کاری را در رژیم صهیونیستی پشت سر بگذارند و 4 تن از هر 10 نفر در فکر بازگشت به سرزمین های اصلی خود بودند.

"گالی شاحر" مدیرکل سازمان گواهیم درباره نتایج این پژوهش گفت: نتایجی که بدست آمده، نشان می دهد که میزان زیادی از مهاجرانی که به اسرائیل سفر می‌کنند با مشکلات مشخصی خصوصا در وارد شدن به بازار کار در اسرائیل مواجه هستند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار