خداحافظی ناباورانه نادال با مسابقات تنیس آزاد ریو

رافائل نادال پس از 52 پیروزی متوالی در مرحله نیمه نهایی مسابقات تنیس آزاد ریو طی 12 سال گذشته، از حریف ایتالیایی شکست خورد و مجبور به خداحافظی با این رقابتها شد.

خداحافظی ناباورانه نادال با مسابقات تنیس آزاد ریوبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از آسوشیتدپرس، رافائل نادال یکی از پر افتخارترین تنیسورهای تاریخ مسابقات تنیس آزاد ریو است او طی 12 سال گذشته همواره در بازی فینال حضور داشت و دارنده رکورد 52 پیروزی متوالی در مرحله نیمه نهایی تنیس آزاد ریو طی 112 سال گذشته است اما در کمال ناباوری، بازی  نیمه نهایی امسال مقابل فابیو فوینینی تنیسور اهل ایتالیا را در 3 سست پیاپی واگذاتر کرد و مجبور به خداحافظی با این رقابتها شد،‌حالا تنیسور ایتالیایی باید بازی  فینال را مقابل دیوید فرر از اسپانیا برگزار کند.

نادال در مورد شکست مایوس کننده خود گفت: در ست اول خوب بازی کردم اما پس از آن دچار مشکلات تکنیکی و فیزیکی شدم و نتوانستم ادامه دهم.

نادال در ادامه افزود: هوا خیلی شرجی بود و خیلی زودتر از حد طبیعی خسته شدم در همین لحظه با گرفتگی ماهیچه مواجه شدم، اتفاقی که در حالت طبیعی اصلا برایم رخ نمی دهد.

انتهای پیام/

برچسب ها: پیروزی ، مسابقات ، رقابت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار