مرد شماره 3 تنیس جهانی باید خود را آماده حضور در مسابقات آزاد برزیل کند اما قصد دارد از این سفر لذب برده و به زندگی خود جد ای از تنیس هم بپردازد.

نادال: می‌خواهم از سفر به ریو لذت ببرمبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، به نقل از یاهو اسپرت؛ رافائل نادال تنیسور جوانی است که همواره تلاش می‌کند در کنار پرداختن به وزرش تنیس از فرصت‌های زندگی برای لذت بردن هم استفاده کند. نادال به زودی راهی برزیل می‌شود تا در مسابقات تنیس آزاد ریو شرکت کند. او قبل از عزیمت به برزیل گفت: از زمانیکه 16 سال داشتم بواسطه ورزش تنیس مجبور به مسافرت‌های مکرر و حضور در مسابقات متعددی بودم. اما هر گز فرصت لذت بردن از زندگی را از دست ندادم حالا هم قصد دارم برای تفریح و حضور در مسابقات تنیس به برزیل سفر کنم.
 
نادال ادامه داد: زمانی که خانه هستم از حضور در کنار خانواده و دوستان بهره می‌برم. زمانیکه به یک تورنومنت می‌روم. تلاش می‌کنم با انجام کارهای متفرقه شرایط دلپذیری را برای خودم فراهم سازم. بسیاری معتقدند زمانی که یک ورزشکار حرفه‌ای می‌شوید باید زندگی‌تان را وقف ورزش و رسیدن به افتخارات متعدد کنید اما من اینکار را نمی‌کنم. دوست دارم بطور همزمان به امور عادی زندگی‌ام برسم.

انتهای پیام/
برچسب ها: نادال ، تنیس ، برزیل ، سفر ، ریو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار