نمایش آثار هنرمندان جوان در فجر نویدی بر خلاقیت آنان

نمایش آثار هنرمندان جوان در هشتمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر نویدی بر خلاقیت و توجه به آثار فاخر است.

کریم قاسم پور، کارشناس هنری و مدرس نقاشی در گفتگو با خبرنگار تجسمی باشگاه خبرنگاران گفت: هفتمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر امسال میزبان آثار فاخری است که توجه به آثار ارزشمند هنرهای تجسمی را نوید می‌دهد.

وی ادامه داد: علیرغم آنکه عنوان فاخر همیشه برای آثار هنرمندان برجسته تجسمی به کار برده می‌شود اما در این دوره آثار هنرمندان جوان جزء آثار فاخر است، در حقیقت آثار هنرمندان جوان نویدی بر خلاقیت هنرمندان جوان است.

این کارشناس هنری تصریح کرد:‌ این جشنواره باید فرصتی برای هنرمندان جوان باشد، به عبارت دیگر جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر موفقیت هنرمندان جوان را در پی دارد البته در صورتی که فضای هنری و فکری هنرمندان جوان محدود نشود، چرا که نبود هریک و ایجاد محدودیت در هر فضا (هنری-فکری) منجر به محدود شدن فعالیت جوانان می‌شود.

این هنرمند نقاش و کارشناس هنری در ادامه تصریح کرد:‌ موفقیت هنرمندان جوان که تنها بخشی از آن در این دوره از جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر به نمایش گذاشته شده، بدون ایجاد محدودیت باعث نمایان شدن زوایای پنهان دیگری از خلاقیت هنری در این گروه از هنرمندان می‌شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار