شهردار سابق نیویورک:

بعد از اظهار نظر درباره اوباما، با تهديد مرگ مواجه شدم

شهردار سابق نيويورک گفت که بعد از اظهار نظرش درباره "باراک اوباما" رئیس جمهور آمریکا ، با تهديد به مرگ مواجه شدم.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران؛ روزنامه آمریکایی هافینگتون پست در گزارشی نوشت: «رودی جولیانی» شهردار سابق نیویورک می‌گوید بعد از اظهار نظر من درباره اوباما، با تهدید به مرگ مواجه شدم. 

 «ایگور بابیک» در تحلیلی برای این روزنامه آمریکایی نوشت: ‌شهردار سابق نیویورک روز شنبه اظهار داشت، از زمان انتشار اظهارات او درباره باراک اوباما او با تهدید به مرگ مواجه شده است. 

جولیانی که تلفنی با «جیم آکوستا» خبرنگار سی ان ان صحبت می‌کرد، از این تهدیدات به مرگ ابراز نگرانی کرد و اظهار داشت، دفتر او و منشی‌اش، چندین مورد تلفنی تهدید به مرگ دریافت کرده‌اند. 

آکوستا در ادامه اظهار داشت، این شهردار سابق نیویورک نگفت که آیا پلیس را در جریان این تهدیدات تلفنی قرار داده است یا نه و سی ان ان نیز هیچ راهی برای تائید این تهدیدات ندارد. 

جولیانی در ادامه این مصاحبه اظهار داشت که اکثر تماس‌های تلفنی که من در دفترم داشتم، از من حمایت می‌کردند. به عنوان مثال، «بابی جندل»، فرماندار لوئیزیانا از حزب جمهوری خواه یک پیام صوتی در حمایت از من گذاشت. جندل همچنین در اوایل هفته بیانیه‌ای منتشر کرد و گفت با جولیانی موافق است که اوباما، آمریکا را دوست ندارد. 

جولیانی در ادامه گفتگوی تلفنی خود با شبکه سی ان ان به آکوستا گفت:" از اینکه چنین اظهار نظری درباره اوباما داشته‌ام، پشیمان نیستم. من به این دیدگاه خود باور دارم. اگر او عاشق آمریکاست، من آن را نمی‌دانم. من احساس نمی‌کنم او اشتیاق و علاقه‌ای برای آمریکا داشته باشد. "

درخواست از دفتر جندل برای ارائه اطلاعات بیشتر درباره بیانیه حمایتی فرماندار لوئیزیانا از اظهارات جولیانی، اندکی طول کشید. 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار