مانوئل پیگرینی که از پیروزی 5 بر صفر مقابل نیوکاسل به وجد آمده است برای بارسلونا خط و نشان کشیده و گفت: در دیدار لیگ قهرمانان هم کاملا تهاجمی ظاهر می شویم.

سرمربی سیتی برای بارسا خط و نشان کشید/ وعده بازی تهاجمی پیگرینی در دیدار لیگ قهرمانانبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، به نقل از اسکای اسپرت، تیم منچستر سیتی توانست با پیروزی 5 بر صفر مقابل نیوکاسل اختلاف خود با چلسی در جدول رده بندی لیگ برتر انگلیس را به 5 برساند، البته تساوی چلسی مقابل برنلی هم کم زیادی به کاهش اختلاف امتیازات کرد.

منچستر سیتی باید سه شنبه شب درمرحله یک هشتم پایانی لیگ قهرمانان مقابل بارسلونا قرار بگیرد و پیروزی پر گل مقابل نیوکاسل، روحیه تیم را بالا برده است مانوئل پیگرینی سرمربی سیتی گفتدر دیدار مقابل بارسلونا هم کاملا تهاجمی صف آرایی خواهند کرد و قصد ندارد نمایشی دفاعی ارائه دهد.

پیگرینی گفت: در بازی مقابل بارسلونا هم مثل دیدار در برابر نیوکاسل رفتار میکنیم، تلاش خواهیم کرد به گل برسیم شاید این یک دیدار طبیعی نباشد زیرا 180 دقیقه است و بصورت رفت و برگشت برگزار می شود، نباید گل بخوریم زیرا گل  خارج از خانه اهمیت زیادی دارد، اطمینان دارم دیدار سه شنبه شب هم یک بازی زیبا همانند رویارویی مقابل نیوکاسل خواهد بود.

لازم به ذکر است، تیمهای سیتی و بارسا سال گذشته هم در چارچوب بازیهای لیگ قهرمانان اروپا مقابل یکدیگر قرار گرفته بودند که در مجموع دیدار رفت وبرگشت، سیتی 4 بر یک مغلوب بارسا شد.

پیگرینی گفت: امسال شرایط فرق می کند تیم ما اوضاع بهتری دارد، سال گذشته ما 18 بازی انجام داده و سپس به مصاف بارسا رفتیم بازیکنان خسته بودند اما امسال تعداد بازیهای ما در ماه ژانویه کمتر بود، امیدوارم تجربه سال گذشته به ما کمک کند بازی بهتری مقابل بارسلونا ارائه دهیم.

وقت داریم به چلسی برسیم

مانوئل پیگرینی معتقد است آنها هنوز زمان زیادی برای رسیدن به چلسی و صدر نشین شدن در جول لیگ برتر انگلیس دارند، تساوی یک بر یک چلسی مقابل برنلی هم به کاهش اختلاف امتیاز تیم اول و دوم جدول کمک کرد.

پیگرینی در مورد احتمال صدرنشینی سیتی گفت: لازم است چلسی همین طور به از دست دادن امتیاز ادامه بدهد، اما هم برای کسب 36 امتیاز باقیمانده در بازیهای این فصل تلاش می کنیم رسیدن به جایگاه چلسی امری دور از دسترس نیست.

از ابتدای فصل به شما گفتم نگران جایگاه سیتی نباشید، ما با برنامه ریزی به جلو حرکت می کنیم و بطور جدی از عنوان قهرمانی فصل گذشته خود دفاع خواهیم کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار