سرخیو آگوئرو ستاره تیم منچسترسیتی اطمینان داد خروج وی از میدان در دیدار مقابل استوک سیتی جنبه پیشگیری از مصدومیت داشته و هم اکنون در شرایط سلامت کامل به سر می برد.

 به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از اسکای اسپرت؛ در جریان پیروزی 4 بر یک منچسترسیتی مقابل استوک سیتی، سرخیو آگوئرو طبق نظر سرمربی از زمین مسابقه خارج شد.
 
با توجه به بازگشت اخیر او از مصدومیت چند هفته ای تصور می شد آگوئرو بار دیگر مورد آسیب دیدگی قرار گرفته اما این ملی پوش آرژانتینی هرگونه خبر مصدومیت جدید را تکذیب کرده و گفت: عده ای نگران وضعیت سلامت من شدند که باید به آنها بگویم حالت خوب است اگر در میانه های  بازی تعویض شدم فقط به دلیل اجتناب از آسیب دیدگی بوده و خود را برای بازیهای بسیار مهم بعدی آماده می کنم.

پیگرینی: هنوز هم به چلسی فکر نمی‌کنم
 
مانوئل پیگرینی سرمربی منچستر سینی که از پیروزی 4 بر یک این تیم مقابل استوک خوشحال است به خوبی می داند هنوز هیچ تغییر در وضعیت تیم سیتی در جدول رده بندی بوجود نیامده و آنها باز هم 7 امتیاز از چلسی عقب هستند.
 
پیگرینی سعی در خونسرد نشان دادن خود داشته و گفت: باید دید در آینده هم می توانیم به همین شیوه بازیهای خوبمان را ادامه دهیم به چلسی اصلا فکر نمی‌کنم اگر امتیازی را از دست دهند برایمان خوب است اما برای سیتی حفظ روند پیروزی و استحکام تیمی اهمیت بیشتری دارد هدف ما همین است و بدون توجه به دیگر تیمها، راه خودمان را در پیش می گیریم.
 
تعداد گلها به کمک سیتی می آیند
 
پیگرینی معتقد است، اگر به پیروزیهای پر گل خود ادامه دهند در هفته های آخر لیگ جزیره ارزش تفاضل گل بهتر را به خوبی درک خواهند کرد، در لیگ فوتبالی همانند لیگ برتر انگلیس که تیمهای زیادی مدعی صدرنشینی و قرار گرفتن در میان 4 تیم نخست هستند، این تعداد گلهای زده است که در نهایت به کمک تیمها می آید تفاضل گل بهتر حتی می تواند یک تیم را قهرمان و تیم دیگر را نائب قهرمان کند.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: آگوئرو ، منچستر ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار