مفتی اعظم عربستان در سخنانی اعلام کرد که داعش دولتی گمراه است و نیروهای آن منافقینی هستند که خطرناک تر از کفار می‌باشند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از سی ان ان، شیخ عبدالعزیز آل شیخ مفتی اعظم عربستان سعودی در سخنانی اعلام کرد که داعش در حقیقت دولتی گمراه است و نیروهای آن از منافقینی هستند که بدتر از کفار می‌باشند.

مفتی اعظم عربستان در برنامه هفتگی خود " سرچشمه های فتوی" که از رادیو "ندای اسلام" از مکه پخش می‌شد گفت: مسأله منافقان مسأله‌ای است که از گذشته تا به حال مسآله ای مهم به شمار می رفته است.

وی گفت: امر کفار امری واضح و آشکار است و حال آنها معلوم است؛ اما منافقانی که مدعی اسلام هستند و به دروغ خود را منتسب به اسلام می‌کنند، خطرناک تر از کفار می باشند.

وی سپس با اشاره به مسأله داعش و گروه های تروریستی مسلح گفت: این مجرمان گناهکار را هرکسی در روششان تأمل نماید و به کارهایشان دقت کند می فهمد که آنها آمده اند تا باعث سرافکندگی امت اسلام شوند و آمده اند تا گفته شود اسلام دین خونریزی است و نه به خون افراد و نه به مال و آبرو اهمیتی نمی دهد.

وی همچنین گفت: این افراد چهره اسلام را در خارج تحریف کردند و چیزهایی به اسلام نسبت دادند که اسلام از آْنها بری و پاک است.

مفتی اعظم عربستان همچنین خواهان این شد که این مسأله برای مردم بیان گردد، چرا که آنها اعلام کرده اند "دولتی اسلامی" هستند، اما در واقع دولت گمراهی و غیر اسلامی می باشند.

انتهای پیام/
برچسب ها: مفتی ، عربستان ، ال سعود ، داعش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۵:۴۰ ۰۵ مهر ۱۳۹۴
چه عجب ! بهتر تا دیر نشده در مورد حوادث اخیر مکه مکرمه هم تجدید نظر کنی و از خانواده های شهدا دلجویی و معذرت خواهی کنید و تبعات بی تدبیریتان را بپذیرید و به درگاه خداوند تبارک و تعالی طلب عفو و توبه کنی .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۶ ۰۴ اسفند ۱۳۹۳
بالاخره این مفتی ها هم صداشون در آمد.چقدر دیر از خواب خرگوشی بیدار شدن.!!!!
تازه فهمیدی آقا ساعت خواب!!!!!
واقعا چه عجب داره.
آخرین اخبار