رئیس سازمان نظام مهندسی قزوین گفت: به منظور افزایش سلامت روح و روان عموم جامعه، رعایت معماری اسلامی در صنعت ساختوسازهای ساختمان قزوین لحاظ میشود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قزوین؛  فرخزاد رئیس سازمان نظام مهندسی قزوین اظهار داشت: ساخت وسازهایی که در حال حاضر در استان قزوین صورت میگیرد تا حدی از معماری اسلامی و بافت سنتی استان دور شده است و به سمت شکل و شمایل ساختمانهای غربی روی آورده، که باید برای رفع این مشکل مهم برنامه ریزیهای لازم صورت گیرد.

وی با اشاره به تأثیر بسزای نمای ساختمانها در سلامت روح و روان عموم جامعه عنوان کرد: موضوعات صنعت ساختمان فقط مربوط به ساختوساز آنها نیست، بلکه نمای ساختمانها تأثیر بسزایی در سلامت روح و روان عموم جامعه دارد که باید برای افزایش سلامت روحی مردم جامعه توجه بسیار مهمی به این بخش شود.

فرخزاد با بیان این موضوع که صنعت شهرسازی نیز میتواند تأثیر مثبتی در سلامت روح و روان شهروندان داشته باشد، اضافه کرد: با توجه به این امر که جمعیت استان قزوین به سمت میانسالی پیش میرود به همین منظور در فضای شهری باید متناسب حال افراد میانسال جامعه باشد تا بتوانند به راحتی در آن زندگی کنند.انتهای پیام/

برچسب ها: معماری ، ایرانی ، قزوین ، صنعت ، سنتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.