معاون وزیر ورزش و جوانان خطاب به اعضای تیم ملی زورخانه ای گفت: شما در رشته‌ای فعالیت دارید که تمام فاکتورهای آمادگی جسمانی مانند قدرت، سرعت، چابکی، انعطاف پذیری و استقامت را دارا می‌باشد.

سجادی از اردوی تیم ملی زورخانه‌ای بازدید کردبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان از اردوی تیم ملی پهلوانی و زورخانه ای بازدید کرد.

سید نصرالله سجادی در حاشیه سفر یک روزه خود در کرمان به همراه دکتر خاکی (مشاور معاون وزیر ورزش و جوانان)،فرهاد طلوع کیان (رییس فدراسیون)، حمیدرضا اعرابی (دبیر فدراسیون)، محمودی نیا (مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمان) و دیگر مسئولین فدراسیون از اردوی تیم ملی زورخانه ای بازدید کرد.

معاون وزیر ضمن حضور در اردوی تیم ملی زورخانه ای که خود را برای رویداد تاجیکستان آماده می کند حاضر شد و از نزدیک تمرینات آنها را نظاره گر بود.

همچنین سجادی به گفت و گو با اعضای تیم ملی پرداخت و اظهار داشت: برای اولین بار است که در همچنین جمعی حاضر شده ام و از این حضور بسیار خرسندم.

معاون وزیر ورزش و جوانان در ادامه افزود: شما در رشته ای فعالیت دارید که تمام فاکتورهای آمادگی جسمانی مانند قدرت، سرعت، چابکی، انعطاف پذیری و استقامت را دارا می باشد.

سجادی خاطر نشان کرد: جدای حرکات و فنون غنی و زیبای ورزشی، از همه مهمتر آن روح معنوی و تقویت ابعاد انسانی با یاد خدا و اهل بیت پیامبر اسلام (ع) است که این ورزش را کامل کرده است و شما از آن بهره های بسیار می برید.

سجادی همچنین از دوره آموزشی ارتقاء درجه 3 داوری زورخانه ای ویژه دبیران ورزش آموزش و پرورش در کرمان بازدید کرد.

وی با حضور در این دوره آموزشی دبیران ورزش و کارشناسان تربیت بدنی را برای این ورزش تاریخی یک سرمایه غنی دانست و افزود: نیروی های انسانی کارآمد در هر مجموعه ای موجبات پیشرفت را فراهم می نمایند.

معاون وزیر ورزش اظهار داشت: تربیت نیروی های کارآمد که نشأت گرفته از تفکر برنامه ای فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای در امور جاری خود می باشد و راه را برای اعتلای این رشته تاریخی و رسیدن به اهداف هموار می کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار