معاون پژوهشی بنیاد ملی نخبگان:

شناسایی و ارائه تسهیلات به برگزیدگان قرآنی

منتظر، گفت: برگزیدگان رشته‌های قرآنی می‌توانند از تسهیلات بنیاد ملی نخبگان بهره‌مند شوند.

غلامعلی منتظر، معاون پژوهشی بنیاد ملی نخبگان در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران، گفت: تسهیلات جداگانه‌ای برای دانشجویان در عرصه قرآنی در نظر گرفته شده است. اصلا آئین نامه جداگانه‌ی به نام آئین نامه قرآنی برای برگزیده‌های عرصه قرآنی و حوزه‌های مرتبط با قرآن مورد شناسایی قرار می‌گیرد.

وی افزود: بنیاد عضو ندارد، بنیاد انجمن نیست که بخواهد عضوگیری کند بلکه بنیاد دستگاه حاکمیتی است که فرآیندها را تسهیل می‌کند که مسیری را طی کند.

منتظر، تصریح کرد: در آئین نامه‌های جدید رویکرد ما برون سپاری است، بنابراین دانشجویان و دانش آموختگانی که می‌خواهند از تسهیلات بنیاد ملی نخبگان بهره‌مند شوند می‌توانند با مراجعه به دانشگاه خود از میزان و روند برخورداری از تسهیلات بنیاد ملی نخبگان بهره‌مند شوند.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار باشگاه خبرنگاران، در خصوص طرح بنیاد ملی نخبگان با وزارت علوم اظهار داشت: بحث دانشجو، دانش آموخته و استاد به وزارت علوم برمی‌گردد و ما در تدوین این آئین نامه‌ها نظر وزارت علوم را نیز خواسته‌ایم، چنانچه هم اکنون در فرآیند اجرایی تلاش ما بر این است که تمامی این مسائل را به دانشگاهها واگذار کنیم و دانشگاهها خود این فعالیت‌ها را انجام دهند.




انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار