عملکرد ضعیف تیم ملی کریکت پاکستان در رقابت های جام جهانی 2015 باعث شد پاکستانی های مشتاق، امروز ناباورانه شاهد دومین شکست پیاپی تیم ملی کشورشان در این دور از رقابت ها باشند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ،تیم ملی کریکت پاکستان که روز یکشنبه گذشته نخستین بازی خود را در دیداری حساس مقابل هند واگذار کرده بود، امروز نیز با عملکردی دور از انتظار، دومین شکست خود را مقابل 'هند غربی' (تیم مشترک کشورهای انگلیسی زبان منطقه کارائیب) تجربه کرد تا تقریبا دیگر امیدی برای کسب عنوان قهرمانی و حتی صعود از گروه خود نداشته باشد.
 
هند غربی در دیدار امروز موفق شد با کسب 150 امتیاز، پاکستان را شکست دهد. هند نیز در بازی هفته گذشته پاکستان را با کسب 76 امتیاز شکست داده بود.
 
 
در این دوره از رقابت های جام جهانی کریکت که استرالیا و نیوزلند بطور مشترک میزبانی آن را برعهده دارند، 14 تیم شامل هند، پاکستان، هند غربی، آفریقای جنوبی، ایرلند، انگلیس، اسکاتلند، زیمبابوه، امارات متحده عربی، بنگلادش، سریلانکا، افغانستان و دو کشور میزبان شرکت دارند.
 
کریکت، محبوب ترین ورزش در میان مردم و جوانان پاکستان است و تیم ملی کریکت این کشور یکی از مطرح ترین تیم های جهان محسوب می شود.
 انتهای پیام /زض
منبع:ایرنا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار