سرپرست تیم نفت تهران گفت: با دستور مسئولان مطالبات بازیکنان قبل از سفر آنها به تاشکند پرداخت خواهد شد و امیدوارم با تمام قدرت در مقابل تیم پاخت کور ظاهر شویم.

پاختاکور از بهترین‌های آسیا است/امیدواریم با دست پر به کشورمان بازگردیمرحیم ایرانیان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران درباره پرداختی مطالبات بازیکنان اظهار داشت: با دستور مدیریت باشگاه نفت تهران قرار است قبل از سفر نفت تهران به تاشکند برای برگزاری اولین دیدار این تیم در مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا مطالبات بازیکنان پرداخت شود.

وی بیان کرد: قرار است کاروان نفت تهران که 31 تا 32 نفر هستند به صورت پرواز مستقیم با ازبکستان بروند و به همان شکل نیز برگردند و چند عضو از کادر فنی در این سفر حضور نخواهند داشت و این افراد به دیگر بازیکنان باقی مانده در تهران تمرین می‌دهند.

ایرانیان تصریح کرد: دیدار ما با الجیش قطر بازی بود که حقیقتا بازیکنان سنگ تمام گذاشتند و با غیرت بازی کردند و باید بگویم که بحث تیم نفت نبود چرا که بحث ایران بود که ما مصمم بودیم که یک سهمیه آسیا را بگیریم و تنها هدفمان این بود که آینده 4 سهمیه آسیا را در ایران بهبود دهیم.

سرپرست تیم نفت تهران عنوان کرد: جا دارد که از تمام تماشاگران و هواداران که زحمت کشیدند و تشریف آوردند تشکر کنم چرا که این افراد با تشویق‌های خود تیم نفت را مورد حمایت قرار دادند و سنگ تمام گذاشتند.

وی بیان کرد: از طرفی دیگری جا دارد که از کادر فنی تیممان که توانسته بودند این تیم را به خوبی آنالیز کنند کمال تشکر داشته باشیم علی رغم اینکه نگذاشته بودند ما آنالیزوهایمان به دوحه بروند و بتواند از نزدیک بازی الجیش قطر و الیزه را ببینند ولی ما می‌تونستیم که فیلم‌های آنها را تهیه کنیم و آنها را از لحاظ مورد برسی قرار دهیم و بازیکنان با دوندگی بسیار زیاد توانستند در همه جای زمین این تیم را ساقط کنند و نگذارند که خوب کار کند و خوشبختانه  تیم برنده شد این مساله باعث خوشحالی هواداران و مردم عزیز کشورمان شد.

وی تصریح کرد: باید بگویم تیم پاخت کور، تیم بسیار قوی خواهد بود از 16 بازی که انجام داده 13  برد و 3 تساوی را به ثمر رسانده است و این تیم از نظر ما یکی از بهترین تیم‌های آسیا می‌باشد و بازیکنان و کادر فنی خوبی دارد اما، ما نیز در مقابل این تیم با تمام قدرت ظاهر خواهیم شد و امیدواریم بتوانم ب دست پر به کشورمان برگردیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار