پیام قدردانی رئیس هیئت امنای مؤسسه فرهنگی ورزشی نفت تهران

رئیس هیئت امنای باشگاه نفت تهران در پیامی از اهالی فوتبال به دلیل حمایت از نفت در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا تشکر کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ مهندس سید عماد حسینی طی پیامی از وزیر محترم ورزش و جوانان، مسئولان فدراسیون فوتبال، باشگاهها، پیشكسوتان، ورزشكاران و تمامی فوتبالدوستان كه از تیم نفت ایران در دیدار برابر الجیش حمایت كردند، قدردانی و تشكر نمود. در این پیام آمده است:
 
"پیروزی روز گذشته تیم فوتبال نفت ایران برابر نماینده متمول و پرمهره قطر و قرار گرفتن در كنار باشگاههای بزرگ قاره پهناور آسیا در مرحله گروهی لیگ قهرمانان، نه یك موفقیت باشگاهی بلكه یك دستاورد ملی در عرصه ورزش بود.
 
اینجانب به عنوان عضوی از این مجموعه لازم می دانم این موفقیت بزرگ را خدمت تمامی مردم شریف ایران تبریك گفته و از جناب آقای دكتر گودرزی وزیر محترم ورزش و جوانان، مسئولان ارجمند فدراسیون فوتبال، پیشكسوتان گرانقدر، ورزشكاران گرامی و تمامی فوتبالدوستان عزیز كه با حضور خود در ورزشگاه آزادی، از نماینده كشور عزیزمان حمایت نموده و موجبات دلگرمی و اعتماد به نفس دو چندان را نزد بازیكنان جوان و با انگیزه نفت فراهم آوردند، صمیمانه قدردانی و تشكر نمایم.
 
همچنین مراتب سپاسگزاری خود را از دو باشگاه بزرگ پرسپولیس و تراكتورسازی كه با صدور بیانیه و فراخوان، هواداران پرشور خود را به حمایت از تیم نفت دعوت كردند، ابراز داشته و برای هر چهار نماینده كشورمان در رقباتهای لیگ قهرمانان آسیا آرزوی موفقیت و سربلندی می نمایم".


انتهای پیام/
برچسب ها: نفت ، تهران ، فوتبال ، اسیا ، پیام ، قدردانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار