زن جوانی که به خاطر نبود شوهرش به حیوانات خانگی پناه برده بود، در ‌‌نهایت با مراجعه به دادگاه خانواده درخواست طلاق داد.

از تنهایی به حیوانات پناه برده‌امبه گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، چندی پیش زن جوانی با مراجعه به دادگاه خانواده درخواست طلاق داد و در خصوص علت آن به قاضی گفت: آقای قاضی شوهرم خیلی درگیر کارش است و اصلا به من توجهی نمی‌کند.

زن جوان ادامه داد: او از صبح تا شب و حتی شب‌ها هم سر کار است و مرا در خانه تنها می‌گذارد. آنقدر تنها بودم که به حیوانات پناه بردم و چند سگ و گربه برای خودم خریدم. ولی از وقتی این حیوانات را برای خودم خریدم شوهرم مرتب با من دعوا می‌کند. هر روز باهم جنگ داریم و دیگر اصلا به خانه نمی‌آید.

وی افزود:او حیوانات خانگی مرا بهانه کرده و دیگر اصلا به خانه نمی‌آید. هربار هم به او اعتراض می‌کنم شروع به داد و فریاد می‌کند و به من ناسزا می‌گوید. الان چند ماه است من زندگی ندارم و فقط دارم با سگ و گربه‌هایم زندگی می‌کنم. برای همین حالا که شوهرم به من اهمیتی نمی‌دهد من هم درخواست طلاق دارم. می‌خواهم هم مهریه هزار سکه‌ای خود را بگیرم و هم از شوهرم جدا شوم.

بعد از صحبت‌های این زن قاضی شوهر وی را نیز به دادگاه احضار کرد.



انتهای پیام/
برچسب ها: طلاق ، دادگاه ، خانواده ، قاضی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۲۳:۰۵ ۰۳ اسفند ۱۳۹۳
خانمهای این زمونه انتظار دارن صبح تا شب پیش اونا باشیم پس کی شکمه زن وبچه رو سیر کنه.
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۱۰:۴۸ ۰۳ اسفند ۱۳۹۳
مشکل بسیاری ازآقایان اینه که فکر میکنن کاریافقط پول درزندگی برای خانواده کافی است افرادخانواده اعم از همسروفرزند بیشترازهرچیزبه تکیه گاه عاطفی نیازدارندجای شکرش باقیست که این خانم خلاءتنهایی راباحیوانات پرکرده بعضی اززنان کوتاه فکرممکن است به کارهای دون اخلاقی پناه آورند
آخرین اخبار