رییس اداره محیط زیست بندرترکمن و گمیشان گفت: پرندگان کشف شده از نوع کوکر شکم سفید، پرلا(چنگر)، مرغابی کله سبز و یک قطعه فلامینگو هستند.

کشف شکار غیرمجاز پرندگان در استان
به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، علی بیانی رییس اداره محیط زیست بندرترکمن و گمیشان، در بیان انواع برندگان کشف شده، اظهار داشت: پرندگان کشف شده از نوع کوکر شکم سفید، پرلا(چنگر)، مرغابی کله سبز و یک قطعه فلامینگو هستند.

وی با اشاره به انجام دو مورد ماموریت در این بخش اظهارداشت: در یکی از ماموریت‌ها با توجه به اطلاع رسانی همیاران محیط زیست، با حضور مامورین از مخفیگاه متخلفین، 32 قطعه پرنده کوکر شکم سفید که غیرمجاز زنده گیری شده بودند، کشف شدند.

رییس اداره محیط زیست بندرترکمن و گمیشان با اشاره به اینکه دیگر ماموریت با همراهی و همکاری پرسنل دریابانی بندرترکمن در پهنه آبی حوزه شهرستان انجام شد، افزود: علاوه بر دستگیری 2 شکارچی غیرمجاز از آنان تعداد 13 قطعه پرنده پرلا و پنج مرغابی کله سبز به همراه یک فلامینگو، کشف و ضبط شد.

وی در پایان به کشف 2 قبضه سلاح شکاری و چندین فشنگ از متخلفین اشاره و خاطرنشان کرد: برای آنان در بخش زنده گیری و شکار غیرمجاز پرندگان، پرونده‌های جداگانه، تشکیل و به محاکم قضایی ارسال شد.

انتهای پیام/ زا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.