«گانتر ون هاگنز» با نام مستعار «دكتر مرگ» موزه اجساد پوست كنده را در برلین افتتاح می‌كند.

به گزارش حوزه فرهنگی باشگاه خبرنگاران به نقل از آرت نت نیوز؛ پس از منازعات وسیع حقوقی، تاكسیدرمیست بحث برانگیز آلمانی، "گانتر ون هاگنز" بالاخره موفق به احداث موزه اجساد در برلین آلمان شد. 

این موزه در پایگاه برج تلویزیونی "الكساندر پلاتز" قرار گرفته و در نمایشگاه‌های آن می توان ٢٠ جسد پلاستینه شده و در حدود ٢٠٠ عضو انسانی را مشاهده كرد.

"دكتر مرگ" برای افتتاح این موزه مهیب به نمایشگاه‌ها و موزه های سراسر جهان سفر كرده و در نهایت ایده مخوف خود را عملی ساخته است. 

موزه بحث‌برانگیز «اجساد» در برلین + تصاویر

به گفته "آنجلینا والی" همسر "ون هاگنز"، از زمان بازگشایی اولین نمایشگاه این موزه بیش از ٤٠ میلیون بازدید كننده از ٢٣ كشور جهان به آنجا آمده اند تا از این اجساد دیدن كنند. 

موزه بحث‌برانگیز «اجساد» در برلین + تصاویر

"ون هاگنز"، این شخصیت پرسروصدای آلمانی، اظهار داشته كه هدف وی از افتتاح این موزه آگاهی رساندن به مردم در خصوص آناتومی بدن انسان هاست.

موزه بحث‌برانگیز «اجساد» در برلین + تصاویر

وی در طی فرآیند مخوف پلاستینه كردن اجساد كه توسط خود وی اختراع شده، پوست را از بدن این اجساد جدا می كند و سپس با استفاده از رزینی تركیبی بدن این اجساد را ماندگار می سازد. 

موزه بحث‌برانگیز «اجساد» در برلین + تصاویر

با استفاده از این روش ماهیچه ها، تاندونها و سیستم عصبی بدن به صورت كاملا آشكارا و سالم قابل مشاهده هستند؛ با وجود ترسناك بودن این پروسه، بالغ بر ١٥٠٠٠ نفر مشتاق هستند تا بدن خود را پس از مرگ به این موزه تقدیم كنند. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۱۳:۱۷ ۰۲ اسفند ۱۳۹۳
باحال بود
آخرین اخبار