رقابت نفس گیر قویترین مردان ایران در وزن 105+ کیلوگرم با برتری ورزشکار قزوینی پایان یافت.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛رقابتهای قویترین مردان ایران که از روز چهارشنبه هفته گذشته آغاز شده بود با برتری ورزشکارانی از استانهای قزوین، البرز و تهران پایان یافت و رسما پرونده نهمین دوره مسابقات قویترین مردان ایران بسته شد.

بیش از 60 نفر از ورزشکاران و قهرمانان ایران زمین طی سه روز رقابت در یکی از مهیج ترین مسابقات ورزشی در شهر طبس گلشن با یکدیگر به رقابت پرداختند که در مرحله دوم 20 نفر و در مرحله سوم 8 نفر از برترینهای مسابقات به روز پایانی و رقابت نهایی راه یافتند.

حضور قهرمانان نامی ایران زمین در شهر طبس و حضور پرشور جوانان و مردم خونگرم طبسی، خاطرات خوشی را برای قویترین مردان ایران زمین رقم زد. در حاشیه این مسابقات حضور نادمی دبیر فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام کشور، خودنگاه مسئول کمیته قوترین مردان ایران و قهرمانانی همچون ملکی، باجلان، علی یار و ... رونق خاصی به این دوره از مسابقات داده بود.

این مسابقات شب گذشته با معرفی برتین های پایان یافت که چهار نفر برتر به مسابقات قهرمانی جهان در اسپانیا اعزام خواهند شد با توجه به اهمیت مسابقات مرحله نهایی، فرامرز خود نگاه و مجتبی ملکی بر رقابتهای پایانی نظارت داشتند.


نفر اول و قهرمان قویترین مردان ایران در وزن 105+ کیلوگرم:


علی پالیوند از استان قزوین


نفر دوم : حسین فرج نژاد از استان البرز

نفر سوم : مهرداد باجلان از استان البرز

نفر چهارم : نعمت جلالی از استان تهران

نفر پنجم : فرامرز رحمانی از استان قزوین

نفر ششم : رضا قیطاسی از استان همدان

انتهای پیام/
برچسب ها: رقابت ، قویترین ، مردان ، ایران ، طبس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار