هواداران گروه تروریستی داعش، مسئولیت حملات انتحاری روز گذشته در شرق لیبی که منجر به کشته شدن 42 تن شد را برعهده گرفتند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری رویترز، هواداران داعش در لیبی در بیانیه‌ای مسئولیت حملات روز گذشته در شرق این کشور که منجر به کشته شدن 42 تن گردید را برعهده گرفتند.

در ادامه این بیانیه آمده است: "این عملیات ها، پیامی برای تمام کسانی است که وسوسه می‌شوند تا خود را برای حمله به سربازان خلافت آماده کنند."

خبرگزاری رویترز در ادامه گزارش داده است که رویترز نمی‌تواند درستی این بیانیه را تأیید نماید، اما این گروه پیش تر نیز اقدام به انتشار چنین بیانیه هایی کرده بود.

گفتنی است، در حملات انتحاری که با خودروهای بمب گذاری شده در شرق لیبی روز گذشته انجام گرفت، 42 تن کشته شدند.

همچنین شایان ذکر است که در پی حملات تروریستی روز گذشته در شرق لیبی، آمریکا و برخی کشورهای دیگر این حملات را محکوم کردند.

"جنیفر ساکی"، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در پی این حملات گفت: این حمله تروریستی، نمایانگر نیاز طرف های درگیر در لیبی برای مشارکت در گفتگوهایی است که با رهبری سازمان ملل و با دعوت " برناردینو لیون" فرستاده ویژه سازمان ملل به لیبی به منظور تشکیل دولت وحدت ملی صورت گرفته می‌باشد.

همچنین دولت امارات نیز در بیانیه ای این حملات تروریستی را محکوم کرد.

بحرین نیز با محکوم کردن این حملات ، آنها را حملاتی "تروریستی و بزدلانه" خواند.

هیئت اعزامی سازمان ملل در لیبی نیز با محکوم کردن حملات صورت گرفته در شهر قبه لیبی، آن را اقدامی " بزدلانه و غیر قابل پذیرش" خواند.



انتهای پیام/
برچسب ها: داعش ، لیبی ، حمله ، انفجار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار