تساوی یک بر یک بازل مقابل پورتو موجب خوشحالی پائولو سوسا شده و اعتراف کرد حریف پرتغالی به مراتب از آن‌ها قوی‌تر بوده است.

اعتراف مربی بازل به برتری تیم پورتوبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، به نقل از اسکای اسپرت؛ دیدار مرحله یک هشتم پایانی لیگ قهرمانان اروپا میان تیم‌های بازل سوئیس و پورتو پرتغال با تساوی یک بر یک خاتمه یافت.
 
در این دیدار، اکثریت سهم مالکیت توپ در اختیار بازیکنان پورتو بود و تنها حمله جدی مهاجمان بازل به سمت دروازه حریف، تک گل آن‌ها را رقم زد.
 
پائولو سوسا سرمربی بازل به برتری بازیکنان پورتو اعتراف کرده و گفت: دریافت گل اول اوضاع را برای ما پیچیده کرد، اما از اینکه شاگردانم روحیه جنگندگی خود را حفظ کرده و در نیمه دوم توانسته نتیجه بازی را به تساوی بکشند، بسیار رضایت دارم. در هر حال پورتو تیم قوی‌تر میدان بود. آن‌ها حملات متعددی بر روی دروازه ما انجام دادند، اما می‌توانم بگویم هیچکدام از آنها به غیر از گلی که دریافت کردیم یک موقعیت جدی و خطرناک نبودند. تیم پورتو از حضور بازیکنان مطرح و با استعدادی بهره می‌برد.  

سرمربی بازل در ادامه افزود: احتمالا بازیکنان ما کمی ترسیده بودند و با احتیاط بازی می‌کردند. می‌دانم آن‌ها توانایی‌هایی بیشتر از آنچه به نمایش گذاشتند دارند، اما نتیجه تساوی هم برایمان رضایتبخش بود.  
 
*رضایت بازیکنان پورتو از کسب نتیجه تساوی

جکسون مارتینز ملی پوش کلمبیایی و دنیلو ملی پوش برزیلی پورتو، هر 2 از کسب نتیجه تساوی مقابل بازل ابراز خوشحالی کرده و چنین نتیجه‌ای در خانه حریف را به سود تیم خود دانستند.
 
مارتینز گفت: حتی کسب نتیجه تساوی هم به بهبود موقعیت پورتو در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا کمک بزرگی کرد. ما به بخشی از برنامه از پیش تعیین شده خود در این دیدار دست یافتیم، اما هنوز ۹۰ دقیقه دیگر از بازی مقابل بازل باقی مانده و بر روی پیروزی در آن بازی متمرکز شده‌ایم.
 
دنیلو هم با تائید سخنان مارتینز گفت: بازی دشواری مقابل بازل داشتیم، می‌دانستیم کوچک‌ترین اشتباه هم می‌تواند ما را از صعود به مرحله بعد بازدارد. دیدید که همین اتفاق هم افتاد، در حالیکه یک بر صفر جلو بودیم کار به تساوی کشیده شد. یک بازی خانگی مقابل بازل در پیش داریم و مطمئن هستم برنده بازی ۱۰ مارس خواهیم بود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار