در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح شد

فیلم «یتیم خانه ایران» به نیمه رسید

دهقان گفت: «یتیم خانه ایران» یک فیلم تاریخی بسیار سنگین و دشوار است که احساس می‌کنم با کارهای قبلی طالبی متفاوت است.

"جعفر دهقان" در گفتگو با خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران گفت: فیلم سینمایی "یتیم خانه ایران" حدود 2 ماه پیش کلید خورد و درحال حاضر به نیمه رسیده است.

وی افزود: این اثر یک کار تاریخی بسیار سنگین و دشوار است که احساس می‌کنم با کارهای قبلی طالبی متفاوت است.

دهقان ادامه داد: دیگر بازیگران این فیلم "علیرام نورایی"، "فرخ نعمتی"، "دکتر قطب الدین صادقی"، "صالح میرزایی" و دو بازیگر انگلیسی هستند.

این بازیگر بیان کرد: لوکیشن‌های این فیلم در تهران، قزوین و قسمتی از آن در خارج از کشور است.
دهقان اظهار داشت: این فیلم تاریخی و سخت و متفاوت باعث شده که آقای طالبی با وسواس و دقت بیشتری کار کند و به راحتی از کنار سکانس‌ها و پلان‌ها نگذرد.

وی افزود: اولین همکاری من با آقای طالبی در این فیلم صورت گرفته است و از این جهت راضی هستم چون طالبی از جمله کارگردانهایی است که برای بازیگر ارزش قائل می شود.

دهقان ادامه داد: آقای تخت کشیان هم که تهیه کنندگی این فیلم را بر عهده دارند شخصیتی خوب و اخلاقی مناسب دارد. 

این بازیگر افزود: "تخت کشیان" از جمله تهیه کننده‌هایی است که 20 سال افتخار همکاری با وی را دارم، از همان زمانی که در حوزه‌ی هنری بودیم برای من زحمات زیادی کشید.

دهقان ادامه داد: زمانی که متوجه حضور تخت کشیان به عنوان تهیه کننده در این فیلم شدم دوباره تمام خاطرات و محبت‌های گذشته وی زنده شد و از این همکاری بسیار خشنود و خوشحال هستم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: "یتیم خانه ایران" فیلمی جذاب و دیدنی است که برای ساخت آن زحمات و انرژی زیادی خرج می‌شود که امیدوارم با مخاطب ارتباط برقرار کند.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار