عصرخودرو: شرکت رامک خودرو که در این چند ساله اخیر خود را عنوان یکی از فعالان نمایشگاه های خودرو شهرستان ها معرفی کرده این بار نیز با حضور پر رنگ در نمایشگاه خودرو اصفهان و نمایش خودرو نیوکوراندو سی توانسن تعداد زیادی از علاقه مندان خودرو را به نمایشگاه بکشاند

به گزارش سرویس اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از «عصرخودرو» در یازدهمن نمایشگاه خودرو اصفهان رامک خودرو در کنار نیوکوراندو سی دیگر خودروهای این شرکت نظیر نیواکتیون را نیز به نمایش گذاشت.

این خودرو که با شعار اصیل ماجراجو در کشور معرفی شد تا کنون چهار نسل را پشت سر گذاشته و نسل چهارم این خودرو همزمان با عرضه در بازارهای جهانی در ایران نیز عرضه شده است.

نیوکوراندو سی چهار سیلندر و 2000سی.سی است که از حداکثر توان 150 اسب بخار در 6000 دور در دقیقه و حداکثر گشتاور 197 نیوتن متر در 4000 دور در دقیقه بهره می برد.

این خودرو همچنین از جعبه دنده اتوماتیک 6 سرعته تیپ ترونیک با امکان انتخاب حالت زمستانی برخوردار است .

از دیگر امکانات ایمنی این خودرو نیز می توان به ایربگ های جلو و کناری راننده و سرنشینان عقب، کمربندهای ایمنی مجهز به سیستم پیش کشنده، ترمزهای دیسکی در محورهای عقب و جلو، سیستم ترمز ضد قفل ABS به همراه سیستم الکترونیکی تقسیم نیروی ترمز EBD، سیستم برنامه پایداری الکترونیکی ESP، سیستم فعال محافظت از واژگونی ARP و اشاره کرد.

برخی امکانات رفاهی این محصول آیینه هوشمند حساس به نور ECM، کروز کنترل، سیستم کمک ناوبری، تنظیم کننده اتوماتیک روشنایی چراغ ها، سان روف برقی مجهز به سیستم ایمنی وجود مانع و ... است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار