مدیر عامل سازمان بازنشستگی شهرداری تهران با بیان اینکه سازمان در راستای خدمات رسانی به بازنشستگان برنامه های متفاوتی دارد، گفت: مرکز خدمات اجتماعی و رفاهی بازنشستگان شهرداری تهران در اسفند ماه سال جاری افتتاح می‌شود.

مصطفی منتظرالمهدی مدیر عامل سازمان بازنشستگی شهرداری تهران در گفت‌و‌گو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه شهرداری تهران فضای بسیار مناسبی را در جهت خدمات رسانی آسانتر به شهروندان احداث کرده است، اظهار کرد: اولین مرکز خدمات رفاهی اجتماعی بازنشستگان شهرداری تهران در اوایل اسفند ماه افتتاح می‌شود.

وی افزود: این مرکز 350 متر مربعی با امکانات مکانیزه جایگزین ستاد تکریم که هم اکنون در ساختمان بازنشستگان شهرداری واقع است، می‌شود.

منتظرالمهدی با اشاره به افتتاح آزمایشی این مرکز در اوایل اسفند ماه امسال، تصریح کرد: مرکز خدمات اجتماعی و رفاهی از سال 94 به طور رسمی فعالیت و خدمات رسانی خود به شهروندان را آغاز می‌کند.

مدیرعامل سازمان بازنشستگی شهرداری تهران با تاکید بر اینکه این مرکز از تجهیزات و امکانات بی نظیری در شهرداری تهران برخوردار است، گفت: شهروندان بازنشسته در کوتاه ترین زمان ممکن از امکانات این مرکز برخوردار شوند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار