رئیس پلیس راه مازندران گفت: به منظور افزایش ایمنی و تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه، محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان از فردا تا ساعت 24 روز جمعه اول اسفندماه اعمال خواهد شد.

اعلام محدودیت ترافیکی در محورهای مازندران
به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، سرهنگ جعفر محمد نژاد اظهار داشت: به منظور افزایش ایمنی و تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه، محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان از فردا تا ساعت 24 روز جمعه اول اسفندماه اعمال خواهد شد.

وی در ادامه افزود: تردد موتور سیکلت از ظهر فردا چهارشنبه 29 بهمن ماه تا ساعت 24 روز جمعه اول اسفندماه در همه محورهای کندوان ، هراز و سوادکوه ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 تا ساعت 24 روز جمعه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است تصریح کرد: با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسیله نقلیه از ساعت 18 تا 24 همان روز از 15 کیلومتر بالای مرزن آباد ( دزدبن ) به سمت کرج به صورت یکطرفه خواهد بود.

محمد نژاد با اشاره به محدودیت‌های ترافیکی در محور هراز و ممنوع بودن تردد همه تریلی‌ها از این محور، گفت: تردد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 6 صبح تا 24 روزهای چهارشنبه، پنج شنبه 29 و30 بهمن ماه و جمعه اول اسفندماه از محور هراز ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران خاطرنشان کرد: در محور فیروزکوه تردد انواع تریلی به استثنا تریلی‌های حامل مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 6 صبح تا ساعت 24 روز جمعه از تهران به قائم‌شهر و بالعکس ممنوع است.

انتهای پیام/ زا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.