طی بیانیه‌ای؛

فراکسیون روحانیون مجلس کشتار بی‌رحمانه کارگران مسیحی مصری در لیبی را محکوم کرد

فراکسون روحانیون مجلس شورای اسلامی در بیانیه‌ای کشتار وحشیانه کارگران مسیحی مصری در لیبی را محکوم کردند.

فراکسیون روحانیون مجلس کشتار بی‌رحمانه کارگران مسیحی مصری را در لیبی محکوم کرد
به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، حسین سبحانی‌نیا عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی بیانیه فراکسیون روحانیون مجلس شورای اسلامی در محکومیت کشتار وحشیانه کارگران مسیحی مصری را قرائت کرد.

متن این بیانیه به شرح ذیل است: 

بسم‌الله الرحمن الرحیم 

کشتار وحشیانه مسیحیان مصری در لیبی توسط گروهک تکفیری، بار دیگر احساسات هر انسان مومن و منصفی را جریحه‌دار می‌کند، این کشتار بی‌رحمانه برخلاف اصول مسلم قرآن، سنت نبوی و سیره علوی است نشان می‌دهد که جنایتکاران پایبند هیچ اصل مذهبی نیستند.
اینک دولت‌های آمریکا و غرب و شیوخ منطقه که این گروهک آدمکش را تأسیس و تقویت کردند باید پاسخگوی این نسل‌کشی باشند اگر دادگاه بین‌المللی بی‌طرف بود تا بررسی می‌کرد این آدمکشان را برای چه بوجود آوردند و چه اهدافی پشت این ظلم تاریخی بود اکنون قضاوت بهتر صورت می‌گرفت. 
 
بی‌شک کشتار دانشجویان مسلمان در آمریکا و کشتار کارگران مسیحی در لیبی و قتل عام مسلمانان سنی در عراق و ایزدیان در اربیل و کشتار شیعیان پاکستان و یمن بیانگر یک توطئه حساب شده‌ای است که صهیونیسم جهانی به دنبال جنگ مذهبی در دنیاست. 

همه وجدان‌های بیدار در دنیا باید هوشمندانه نسبت به این قتل‌ عام‌ها حساسیت نشان دهند و از دولت‌های صاحبان نامشروع این پدیده شوم سوال کنند.

ما نمایندگان روحانی مجلس شورای اسلامی کشتار بی‌رحمانه کارگران مسیحی مصری را در لیبی محکوم می‌کنیم و مصرانه از سازمان‌های مدعی حقوق بشر می‌خواهیم تا در مورد دولت‌هایی که در بوجود آوردن این تروریست‌ها نقش داشته‌اند تعقیب و اقدامات بایسته‌ای انجام دهند. 

انتهای پیام/
 
 

برچسب ها: نمایندگان ، حمایت ، قرائت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار