دو زورگیر پس از سرقت عابر بانک یکی از شهروندان ، خود را در طباخی مهمان کردند.

خوردن سیرابی پس از زورگیری/ تهدید با قمه برای گرفتن رمز دوم کارت+ عکس
به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، در مورخه 19/10/1393 فردی با مراجعه به گشت کلانتری 144 تهرانپارس به مأموران اعلام کرد که توسط دو سرنشین یک دستگاه خودرو مورد زورگیری قرار گرفته است .  
 
پرونده در پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ :  
با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع "زورگیری" و به دستور جانشین دادسرای ناحیه 34 تهران ، پرونده جهت رسیدگی در اختیار پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .  
 
اظهارات مالباخته :  
مالباخته پس از حضور در پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ ، به کارآگاهان گفت : "در ساعت 17:00 مورخه 19/10/1393 ، در خیابان جشنواره تهرانپارس دو سرنشین یک دستگاه پراید سرمه ای رنگ با تهدید چاقو و قمه به سمت من حمله ور شده و اقدام به گرفتن عابر بانک بنده حاوی مبلغ 4 میلیون و 500 هزار تومان وجه نقد و رمز آن کرده و به سرعت از محل دور شدند " .  
 
شناسایی تصویر متهم :  
با توجه به اظهارات مالباخته مبنی بر سرقت عابربانک مالباخته ، تراکنش مالی عابربانک مسروقه انجام و کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که سارقین بلافاصله پس از سرقت ، با مراجعه به طلافروشی ... واقع در منطقه تهرانپارس – خیابان 196 شرقی ، اقدام به برداشت سکه طلا به مبلغ 4 میلیون و 500 هزار تومان نموده و پس از آن با مراجعه به یک طباخی در فلکه سوم تهرانپارس خود را میهمان !! کرده اند .  
 
با بدست آمدن محل دقیق طلافروشی ، تصاویر دوربین های مداربسته محل مورد بازبینی قرار گرفت و با بهره گیری از اطلاعات ارائه شده از سوی مالباخته ، تصویر یکی از سارقین مورد شناسایی قر ار گرفت .  
 
مرکز اطلاع ر سانی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با انتشار این خبر اعلام کرد : با توجه به ادامه رسیدگی به پرونده در پایگاه چهارم پلیس آگاهی و به جهت شناسایی و دستگیری متهمین ، دستور انتشار تصویر بدست آمده ی یکی از سارقین از سوی مقام محترم قضایی صادر شده است ؛ لذا از کلیه شهروندان محترم که موفق به شناسایی تصویر متهم تحت تعقیب پایگاه چهارم پلیس آگاهی شدند ، درخواست می شود تا هرگونه اطلاعات در خصوص هویت واقعی ، مخفیگاه و یا محل های تردد این شخص را از طریق شماره تماس 21866358 در اختیار کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دهند .  
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار