فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم غرب استان تهران از دستگیری سارق طلاجات و کشف 6 فقره سرقت خبر داد.

زورگیری از خانم های جوان در جاده خاکی
سرهنگ جعفر علیزاده فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم غرب استان تهران در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، در تشریح جزییات این خبر گفت:مأموران کلانتری۱۱مرکزی در پی شکایت شخصی در خصوص سرقت طلاجات وی توسط راننده جوان یک دستگاه خودرو سواری، موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود:شخص مالباخته به مأموران انتظامی گفت، در راه بازگشت به منزل سوار یک خودروی سواری شخصی شدم که راننده پس از طی مسافتی به جاده خاکی رفت و با تهدید چاقو النگو‌هایم را به ارزش ۶۰ میلیون ریال قیچی کرده و به سرقت برد.

سرهنگ علیزاده ادامه داد: مأموران انتظامی با همکاری مالباخته، شماره پلاک خودرو و چهره سارق را شناسایی کرده و سپس آدرس سارق را بدست آورده و با تشکیل تیم عملیاتی و هماهنگی قضایی وارد مخفیگاه وی شده و متهم را به نام "الف-ش" دستگیر کرده و جهت بررسی و بازجویی به پلیس آگاهی انتقال دادند.

این مقام مسئول انتظامی اظهار داشت: متهم دستگیر شده در بازجویی‌های پلیسی جرم خود را قبول کرده و در ادامه به 6 فقره سرقت طلاجات مسافران خانم با خودروی شخصی خود اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده قضایی و گذراندن مراحل قانونی روانه زندان شد.

رئیس پلیس رباط کریم در پایان ضمن هشدار به شهروندان گفت: جهت رفت و آمد به محل کار، دانشگاه، خرید و غیره حتماً از اتوبوس‌های واحد و تاکسی‌های خطی شهری استفاده کرده و ترجیحاً کد و یا شماره خودرو را برداشته و در صورت مواجه شدن با چنین افرادی سریعاً با فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس بگیرند.



"مخاطبان گرامی می‌توانید از طریق آدرس اینترنتی
havades@yjc.ir مشکلات انتظامی خودتان را برای ما ارسال کنید."

انتهای پیام/
برچسب ها: حوادث ، انتظامی ، پلیس ، دستگیری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۷ ۲۷ بهمن ۱۳۹۳
زنان خودشون باید بشن یه مرد
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۳:۰۷ ۲۵ بهمن ۱۳۹۳
واقعا دنیای بدی شده نمیشه سوار ماشین شخصی شد خانمها حتما باید با یه مرد سفر کنند تو این جور موارد مثلا شوهر یا پسر یا اشنایی
Iran (Islamic Republic of)
موسی
۰۸:۳۳ ۲۵ بهمن ۱۳۹۳
چرا اسم خلافکارا روکامل نمی نویسید
آخرین اخبار