رئیس کارگروه واگذاری سرخابی ها به بخش خصوصی گفت: خریداران به یک جمع بندی رسیدند که در مرحله بعدی مزایده شرکت کنند.

خریداران تصمیم گرفتند در محله بعد مزایده شرکت کنند/کاهش قیمت پایه بستگی به جلسه بعدی کارگروه داردحسن زمانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: به طور حتم کسانی که کار اقتصادی کردند می دانند که قیمت پایه خرید امتیاز سرخابی ها بالا نیست به هر حال تعداد خریداران محدود است و آنها قصد دارند در مراحل بعدی مزایده شرکت کنند.

زمانی درباره اینکه گفته می شود قیمت پایه کاهش می یابد، تصریح کرد: ممکن است در آینده در قیمت پایه تغییری ایجاد شود به هر حال کاهش قیمت پایه بستگی به جلسه بعدی کارگروه خصوصی سازی دارد.

زمانی درباره اینکه گفته می شود وزارت ورزش و جوانان مخالف خصوصی سازی سرخابی ها است، عنوان کرد: این موضوع صحت ندارد، وزارت ورزش و جوانان تا الان همکاری های لازم را برای واگذاری سرخابی ها به بخش خصوصی انجام داده است.

رئیس کارگروه واگذاری سرخابی‌ها به بخش خصوصی درباره اینکه باشگاه استقلال مشتری ندارد، بیان کرد: برای هر 2 باشگاه استقلال و پرسپولیس مشتری هست و اما اینکه چرا کسی در مرحله اول ورود نکرده مشخص نیست.

زمانی در خصوص اینکه در جلسه بعدی قیمت پایه با شرایط واگذاری تغییر می کند، اظهار داشت: به هر حال در جلسه بعدی مزایده که شنبه هفته آینده برگزار می شود در مورد برنامه بعدی مزایده تصمیم گیری می شود.

رئیس کارگروه درباره اینکه چه تضمینی وجود دارد که وزیر ورزش بعدی سرخابی‌ها را واگذار نکند، تصریح کرد: باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس قطعی فروخته می شوند و امکان برگشت به دولت نیست.

وی در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم کارگروه خصوصی سازی در جلسه بعدی تصمیم گیری کنند تا زمان مزایده بعدی در پایان سال اتفاق بیافتد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار