امروز به سبب بارش برف، اختلال در تردد جاده های کوهستانی منتهی به استانهای چهار محال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد و شمال و شرق استان خوزستان پیش بینی می گردد، لذا توصیه می شود اقدامات و تمهیدات لازم جهت جلوگیری از خسارات احتمالی به عمل آید.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران از سازمان هواشناسی کشور، امروز "سه شنبه 28 بهمن ماه 93" در اوایل صبح بارش پراکنده برف در شمال غرب رخ می دهد که بتدریج از میزان آن کاسته می شود در سایر مناطق شامل استانهاي واقع در جنوب غرب، دامنه هاي زاگرس مرکزي و جنوبی، نواحی مرکز، شرق، شمال شرق، سواحل غربی دریاي خزر، دامنه و ارتفاعات البرز غربی بارش باران و در مناطق سردسیر و ارتفاعات بارش برف پیش بینی می شود.

براساس این گزارش، روز چهارشنبه و پنجشنبه بارش ها در جنوب غرب، دامنه هاي جنوبی ومرکزي زاگرس، نواحی مرکزي، شرق، سواحل دریاي خزر وبه صورت پراکنده در شمال غرب ،غرب و شمال شرق کشور رخ می دهد و شدت بارش در روز چهارشنبه در شمال خوزستان ، چهارمحال و بختیاري، کهکیلویه و بویر احمد و خراسان جنوبی خواهد بود طی روز جمعه با تقویت این سامانه در غالب مناطق کشور بجز جنوب شرق بارش پیش بینی می شود.

شایان ذکر است، امروز به سبب بارش برف، اختلال در تردد جاده های کوهستانی منتهی به استانهای چهار محال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد و شمال و شرق استان خوزستان پیش بینی می گردد، لذا توصیه می شود اقدامات و تمهیدات لازم جهت جلوگیری از خسارات احتمالی به عمل آید.      

گفتنی است، امروز سردترین مرکز استان تا کنون اردبیل با کمینه دمایی 3- درجه و تبریز، زنجان، کرمانشاه و ارومیه با کمینه دمایی 2- درجه و قزوین با کمینه دمای 1- درجه و همچنین گرمترین مرکز استان بندرعباس با بیشینه دمایی 28 درجه گزارش شده است.

لازم به ذکر است، آسمان تهران امروز، نیمه ابری تا ابری در ارتفاعات بارش پراکنده و فردا، نیمه ابری و روز پنجشنبه، ابری و بارش باران در ارتفاعات بارش برف و شهر تهران امروز، نیمه ابری پیش بینی می شود و استان تهران در بیشینه دمای خود به 13 درجه بالای صفر و در کمترین حالت به 4 درجه بالای صفر خواهد رسید و همچنین دمای شهر تهران در حال حاضر 10 درجه بالای صفر است.

نام استان

بیشینه دما

کمینه دما

نام استان

بیشینه دما

کمینه دما

آذربایجان شرقی

7

2-

فارس

17

3

آذربایجان غربی

8

2-

قزوین

10

1-

اردبیل

8

3-

قم

17

3

اصفهان

14

5

کردستان

10

2-

البرز

12

1

کرمان

20

4

ایلام

13

5

کرمانشاه

10

1

بوشهر

25

15

کهکیلویه و بویراحمد

11

2

تهران

13

4

گلستان

16

1

چهارمحال و بختیاری

7

4

گیلان

15

7

خراسان جنوبی

19

4

لرستان

15

7

خراسان رضوی

12

4

مازندران

16

5

خراسان شمالی

10

2

مرکزی

11

1

خوزستان

26

17

هرمزگان

28

15

زنجان

11

2-

همدان

7

0

سمنان

15

3

یزد

21

7

سیستان و بلوچستان

24

8

 

 

 

         
          
انتهای پیام/
برچسب ها: باران ، رگبار ، وزش باد ، تهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار