دستمالچی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران؛

دولت‌های انقلابی منطقه تحت فشار گاز انبری قدرت‌های غربی هستند/ ائتلاف انقلابی یمن با ساختار مستحکم، آینده روشنی را رقم می‌زند

یک کارشناس سیاست خارجی با بیان اینکه یمن و سایر دولت‌های انقلابی تحت فشار گاز انبری قدرت‌های غربی هستند اما مردم یمن راه خودشان را پیدا کرده‌اند، گفت: نیروهای ارتجاعی منطقه و آمریکایی‌ها بر این تحولات بر نخواهند تابید زیرا ائتلاف انقلابی حاکم یمن دارای ساختار مستحکمی است.

"احمد دستمالچی" در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران؛ در رابطه با تحولات یمن اظهار داشت: در حال حاضر در یمن خیزش مردمی پیروز شده است و براساس خواست مردم پیش می‌رود.

وی در ادامه افزود: کشورهایی انقلاب یمن را محکوم کردند و از شورای امنیت درخواست حمله نظامی کردند، صف‌بندی‌ها در منطقه مشخص شده است.

این کارشناس سیاست خارجی ادامه داد: کشورهایی که در خانه آمریکا هستند، با حرکت‌های مردمی مخالف هستند و با کشورهای مردمی عراق، سوریه، لبنان و ایران و یمن همواره مخالفت می کنند.

دستمالچی با تاکید بر اینکه یمن جنبش کاملاً مردمی است ، گفت: همه اقشار و احزاب یمن در یک ائتلاف ملی و واحد مبارزه می‌کنند و در حال حاضر در رأس قدرت ایستاده‌اند و با شواهد موجود، آینده روشنی را برای یمن پیش‌بینی می‌کنم.

وی تصریح کرد: نیروهای ارتجاعی منطقه و آمریکایی‌ها بر این تحولات بر نخواهند تابید زیرا ائتلاف انقلابی حاکم یمن دارای ساختار مستحکمی است و به نظر می‌رسد تحولات یمن رو به جلو باشد.

این کارشناس سیاست خارجی با بیان اینکه شورای امنیت پیشنهاد شورای همکاری خلیج فارس را برای حمله نظامی به بحرین رد کرد، افزود: اما ممکن است بعضی از کشورها فشارهایی را برای دولت یمن داشته باشند.

دستمالچی در پایان گفت: یمن و سایر دولت‌های انقلابی تحت فشار گاز انبری قدرت‌های غربی هستند اما مردم یمن راه خودشان را پیدا کرده‌اند و قدرتمندانه حرکت خواهند کرد.

انتهای پیام/
برچسب ها: دستمالچی ، یمن ، مبارزه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار