معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست در راس هیاتی متشکل از معاونان پنج وزارتخانه و سازمان‌های مرتبط با پدیده گرد و غبار امروز صبح وارد استان خوزستان شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از  روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان، در این سفر معاونان وزارتخانه‌های نفت، نیرو، جهاد کشاورزی و کشور، ستاد مدیریت بحران و سازمان هوا‌شناسی حضور دارند که بر اساس بسته اجرایی دولت برای مقابله با ریزگرد‌ها درخصوص نحوه اجرای آن در این سفر بحث و بررسی خواهد شد.
 
 
یکشنبه شب در جلسه هیات دولت برنامه اقدام ملی مقابله با گرد و غبار با تاکید ویژه بر استان خوزستان مطرح و وظایف و اعتبارات مورد نیاز برای اقدامات اجرایی هر دستگاه نیز تعیین شد و کلیات و اعتبارات مورد نیاز دستگاه‌ها مورد توافق قرار گرفت و جدول اولیه‌ای آن تصویب شد.
 
 
پدیده گرد و غبار چند هفته است که استان‌های غربی و جنوبی کشور به ویژه شهر اهواز در استان خوزستان را به شدت درگیر کرده و مشکلات زیادی را برای مردم استان ایجاد کرده است.
 
دکتر معصومه ابتکار در این سفر علاوه بر شرکت در ستاد ملی گردوغبار ، بطور هوایی از کانونهای گردوغبار منطقه بازدید می کند .
 
 
حضور در کنفرانس مهندسی محیط زیست در دانشگاه شهید چمران اهواز و نشست مطبوعاتی با رسانه ها از مهمترین برنامه های رییس سازمان حفاظت محیط زیست به خوزستان است.
 
این چهارمین سفر معصومه ابتکار به خوزستان پس از تصدی ریاست سازمان حفاظت محیط زیست کشور است .

انتهای پیام/

برچسب ها: ریزگرد ، ابتکار ، بحران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار