عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه تحریم مجدد شرکت ملی نفتکش ایران توسط انگلیس خباثت آن‌ها را به اثبات رساند، گفت: این تحریم جدیدی نیست بلکه دادگاه تجدیدنظر انگلستان با لغو حکم دادگاه بدوی، تحریم قبلی را به جریان انداخت.

تحریم مجدد شرکت ملی نفتکش ایران توسط انگلیس نمایانگر خباثت آن‌هاست"منصور حقیقت‌پور" در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، در واکنش به تحریم مجدد شرکت ملی نفتکش ایران توسط انگلیس گفت: این تحریم جدیدی نیست بلکه دادگاه تجدیدنظر انگلیس با رد حکم دادگاه بدوی، تحریم قبلی را به جریان انداخت.

نماینده اردبیل، سرعین و نمین تصریح کرد: چند ماه قبل اعلام شد که دادگاه عالی اروپا تحریم علیه شرکت ملی نفتکش ایران را لغو کرده است که با اعتراض انگلیسی‌ها این حکم توسط دادگاه تجدیدنظر رد شد و تحریم قبلی بار دیگر به جریان افتاد.

حقیقت‌پورخاطرنشان کرد: اگرچه این تحریم جدیدی نیست اما انگلیسی‌ها و اروپایی‌ها با به جریان انداختن مجدد تحریم شرکت ملی نفتکش ایران خباثت خود را بار دیگر اثبات کردند.

شایان ذکر است؛ بعد از آنکه اتحادیه اروپا، هفته گذشته در اقدامی عجیب حکم صادره توسط دادگاه عالی اروپا را نقض کرد و شرکت ملی نفتکش ایران را مجددا تحریم کرد، روز گذشته دولت انگلیس در بیانیه‌ای اعلام کرد که شرکت ملی نفت‌کش ایران و غلامحسین گل‌پرور، تحریم می‌شوند و دارایی‌هایشان مسدود خواهد شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار