صحبت های مربیان لیگ دسته یک فوتبال؛

کلانتری: آقایان بگذارند لیگ یک درست می‌شود/ بگوویچ: ناداوری در لیگ یک به ضررمان است

در این گزارش صحبت های تعدادی از مربیان لیگ دسته یک فوتبال کشورمان را در مورد این رقابت ها می خوانید.

کلانتری: آقایان بگذارند لیگ یک درست می‌شود/ بگوویچ: ناداوری در لیگ یک به ضررمان استبه گزارش  خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران  در این گزارش صحبت های تعدادی از مربیان لیگ دسته یک فوتبال کشورمان را در مورد این رقابت ها می خوانید.

* صندوقی: با اصابت بطری به سرم بیهوش شدم


رضا صندوقی در گفتگو با افزود: مجید خدابنده لو در پایان بازی با ماساژور تیم ما درگیر شد و من نزدیک رختکن بوم و وقتی صدای فریاد شنیدم دویدم تا مسئله را ختم به خیر کنم اما در حین جدا کردن این دو نفر بطری سنگینی به سمت چپ صورتم اصابت کرد و از حال رفتم و آن قدر گیج شده بودم که فقط صدای اطرافم را می‌شنیدم و توان باز کردن چشمهایم را نداشتم امیدوارم با گزارش ناظر فدراسیون ناجی این مسئله پیگیری شد.  

گفتنی است پارسه در هفته پانزدهم به مصاف فولاد یزد خواهد رفت.

*پردیسان: ملکی برای جبران اشتباهش پنالتی گرفت

مربی تیم گیتی پسند گفت: بازی بسیار سختی داشتم می‌توانستیم سه امتیاز بگیریم اما فکر می‌کنم داور برای جبران اشتباهش و مردود کردن گل فولادی‌ها دقایق پایانی بازی یک خطای پنالتی گرفت و در نهایت این دیدار به تساوی کشیده شد.

وی ادامه داد: ملکی داور با تجربه‌ای است و از او بعید بود چنین اشتباهی بکند. و اگر پنالتی اعلام نمی‌شد من و سرپرست پارسه اخراج نمی‍‌ شدیم، امیدوارم دیگر چنین اتفاقاتی رخ ندهد و داوران به دنبال جبران اشتباهشان نباشد.
 
* کلانتری: آقایان بگذارند لیگ یک درست می‌شود
 
مربی فجرسپاسی گفت: مقابل شهرداری اردبیل محروم و مصدومی نداریم و با تمام توانایمان می‌رویم سه امتیاز بازی را بگیریم. برای اینکه بتوانیم به صدر جدول برسیم باید امتیازات را جمع آوری کنیم.

وی افزود: شرایط  لیگ یک خوب است و اگر آقایان بگذارند از این هم بهتر خواهد شد و نباید برخی از افراد هر اتفاقی هر اتفاقی که می‌افتد آن را به خارج از مستطیل سبز بکشاند و حاشیه درست کنند.
 
* بگوویچ: ناداوری در لیگ یک به ضررمان است

سرمربی مس رفسنجان گفت: فاصله حریفان به ما کم شده و در صدد هستیم تا با کسب امتیازات بالای جدول بمانیم البته اگر ناداوری در لیگ یک بگذارد.

وی افزود: مشکلات زیادی در هفته‌های  لیگ برتر داشته‌ایم بازیکنان مصدوم و مردم نتوانستند به مس کمک کنند  و با این حال در صدر جدول باقی مانده‌ایم از بازیکنان از بازیکنان تیم تشکر می‌کنم که زحمات فراوانی کشیده‌اند.

وی ادامه داد: فاصله حریفان با مس کم شده و امیدواریم این ناداوری‌ها در لیگ تمام شود تا به حقمان برسیم وجایگاهمان را بدست خواهیم آورد.

بگوویچ در پایان گفت: اگر بازیکنان خارجی در لیگ یک توپ بزنند سطح فوتبال بالا می‌رود و تیم‌های لیگ یکی پیشرفت خواهند کرد همانطور که پدیدهای لیگ یک به لیگ برتر می‌روند.

انتهای پیام/

برچسب ها: تیم ، باشگاه ، ورزش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار