اخبار لیگ دسته یک فوتبال؛

تیمی که نه مربی دارد و نه مدیر عامل!/ تیم اتکا گرگان در انتظار منحل شدن

تیم اتکا گرگان در بازی هفته سیزدهم مقابل پارسه دست به اعتصاب زده و تا به الان بازیکنان هیچ تمرین انجام نداده‌اند.

تیمی که نه مربی دارد و نه مدیر عامل!/ در انتظار منحل شدن اتکا گرگانبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در حال حاضر سازمان لیگ باید در مورد وضعیت تیم اتکا گرگان تصمیم‌گیری کند و احتمال فراوان این تیم منحل شود چون تیم نه تمرین، نه مربی و نه مدیر عامل دارد و به خاطر همین موضوع گرگانی‌ها دست به اعتصاب زدند و این تیم در وهفته چهاردهم لیگ دسته یک به میدان نخواهد رفت.

اصغر محمودی، سرپرست اتکا گرگان طی صحبتهای افزایش اعلام کرده قرار بود داماش با اتکا قرارداد ببندد اما، این موضوع پیگیری نشده و نامه‌ی مبنی بر مالکیت اتکا برای داماش وجود ندارد و با توجه به این موضوع تیم دست به  اعتصاب زده و همچنین تیم نه مدیر عامل دارد و نه مربی و تنها مسعودی که از امور تیم با خبر بوده من هستم.
 
** مربیان وحروم هفته چهاردهم لیگ یک
 
هفته سیزدهم لیگ دسته یک با برگزاری یازده بازی به پایان رسید اما، این هفته حواثی هم در بر داشت مثل اعتصاب تیم اتکا گرگان و احتمال دارد این تیم در هفته چهاردهم هم به میدان نرود.
 
گفتنی است: علی روز بهانی سرمربی مس کرمان، شهاب الدین شریف ریاضی، سرمربی تربیت نوین یزد و علی بیک زاویه بازیکن فولاد یزد از همراهی تیمشان در هفته چهاردهم که یکشنبه 26 بهمن برگزار می‌شود محروم هستند. جالب اینجاست که دو تیم تربیت یزد و مس کرمان مقابل یکدیگر صف آرایی خواهند کرد و مربیان این در تیم باید روی سکو بنشیند.
 
**کلانتری: شکایت درودگر به جایی نمی‌رسد/ بازیکنان را که از درب پشتی وارد زمین نکردیم

اصغر کلانتری  افزود: بازی خوبی انجام دادیم و توانستیم با نتیجه پر گل چهار بر یک نساجی مازندران را شکست دهیم و هفته چهاردهم هم برای شکست ایران جوان بوشهر بالای جدولی خواهیم رفت و شرایط تیم خیلی خوب است.

وی ادامه داد: مجید جوکار  و آرمان رمضانی در تاریخ مقرر در نیم فصل نقل و انتقالات به ما ملحق شدند و اگر باشگاه فجر سپاسی تخلفی صورت داده بود فدراسیون کارت بازی نفرات جدید را صادر نمی‌کرد و صادق درودگر به هر کجا که می‌خواهد شکایت کند چون شکایت وی به جایی نمی‌رسد. ما که این بازیکنان را از درب پشتی وارد زمین نکرده ایم که آقایان اعتراض می‌کنند و کارمان کاملا قانونی بوده است.

**بازیکن مصدوم سابق استقلال به ایرانجوان نمی‌رسد؟

مهرداد کریمیان بازیکن سابق استقلال که نیم فصل به فجر سپاسی ملحق شد در حال حاضر با مصدومیت رو به رو شده است و زیر نظر پزشکان تیم مشغول مداوای پای خود است واحتمال دارد در بازی مقابل ایرانجوان بوشهر به میدان نرود.

وی که در استقلال فرصتی برای بازی پیدا نمی‌کرد تصمیم گرفت راهی لیگ دسته یک شود و به فجر سپاسی ملحق شود البته دو بازیکن نساجی مازندران پرتو و دست نشان هم مقابل فجری‌ها دچار مصدومیت شدند.

**عزیزی: اگر مردم ناراضی بودند کی‌روش از ایران می‌رفت/ امیدوارم دلال‌ها پدیده لیگ یک را خراب نکنند

خداداد عزیزی افزود: سیاه جامگان شرایط مطلوبی در جدول دارد و از طرفی بردمان مقابل شهرداری بندرعباس روحیه بازیکنان را بالا برده است البته جایگاهمان باعث شدهن به تبریزی‌ها استرس وارد کند و باید هر طور شده فشار را از روی تیم کم کنیم تا خیال بازیکنان راحت شود البته در حال حاضر از نظر فنی به فرم ایده آل رسیدیم.

عزیزی ادامه داد: تیم ما یک پدیده جوان به اسم سجاد خطیبی بوده که 18سال سن دارد او در بازی دو گل و دو پاس گل داده است و توانایی استفاده از هر دو پای خود را دارد و با قاطعیت می‌توان بگویم خطیبی پدیده لیگ است و امیدوارم دلال‌ها به سراغ این جدال نروند و وارد حاشیه و خراب نشوند.

عزیزی تاکید کرد: نظر خاصی روی ماندن یا رفتن کی روش از تیم ملی ندارم  و مردم باید نظر بدهند و بدون شک اگر مردم نمی‌خواستند کی روش تا الان از ایران رفته بود و این موضوع اصلا درست نیست که یک روز می‌گویند او باید برود و یک روز می‌گویند باید برود.

هفته چهاردهم لیگ دسته؛

رو در رویی بدون مربی در بازی کرمانی‌ها و یزدی‌ها

از سری رقابت‌های لیگ دسته یک گروه الف و ب یکشنبه برای برگزاری هفته 14 دوازده بازی برگزار خواهد شد.

بازی اتکا گرگان به دلیل اعتصاب در هفته سیزدهم مقابله پارسه لغو شد و این احتمال وجود دارد که اتکایی‌ها همچنان از انجام بازی‌هایشان خودداری کنند گفتنی است فولاد یزد به مصاف اتکا می‌رود و باید دید که چه می‌شود شهرداری تبریز هم در دربی شهرداری‌ها توانست بندرعباسی‌ها را با نتیجه 4بریک شکست دهد و با انگیزه و روحیه بالایی که شاگردان عزیزی دارند به مصاف سیاه جامگان خواهند رفت.

جالب اینجاست که من کرمان و تربیت نوین یزد در حالی به مصاف هم می‌روند که مربیان دوتیم از نشستن روی نیمکت تیمشان محروم هستند.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: تیم ، باشگاه ، ورزش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار