مصرف گاز بخش خانگی کشور، بر اساس پيش بينی سازمان هواشناسی کشور تا شنبه هفته آينده (دوم اسفند) با ورود موج جديد سرما به مرز 450 ميليون مترمکعب می‌رسد.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از شانا، سخنگوي شرکت ملي گاز ايران با بيان اين که بر اساس پيش بيني سازمان هواشناسي کشور، شنبه آينده به عنوان سردترين روز سال مشخص شده است گفت: مصرف گاز بخش خانگي کشور در اين روز با افزايش 100 ميليون مترمکعبي به بيش از 450 ميليون مترمکعب مي رسد.

مجيد بوجارزاده افزود: چهارشنبه و پنجشنبه اين هفته نيز شاهد بارش برف و باران در برخي از استانها خواهيم بود.

وي يادآور شد: شرکت ملي گاز ايران آمادگي لازم براي تامين پايدار، مطمئن و ايمن گاز بخشهاي مصرف را دارد و هيچگونه محدوديتي در اين زمينه وجود ندارد.

رئيس روابط عمومي شرکت ملي گاز ايران با اشاره به مصرف گاز بخشهاي مختلف در 24 ساعت گذشته يادآور شد: در بازه زماني يادشده 90 ميليون مترمکعب گاز به بخش نيروگاهي و 93 ميليون مترمکعب نيز به صنايع عمده تحويل شده است.

به گفته بوجارزاده، در 24 ساعت گذشته 387 ميليون مترمکعب گاز در بخش خانگي، تجاري و صنايع غير عمده کشور مصرف شده است.

وي اظهار کرد: در بازه زماني يادشده، صادرات و واردات گاز نيز بر اساس قرارداد انجام شده است.

سخنگوي شرکت ملي گاز ايران با بيان اين که با کم کردن يک درجه اي دماي خانه، شش درصد در مصرف گاز صرفه جويي مي شود، تاکيد کرد: بخش خانگي با مصرف بهينه گاز مي تواند اين شرکت را در ارائه خدمات مطلوب به ديگر بخشها ياري کند.

انتهای پیام/
برچسب ها: گاز ، سرما ، زمستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار