رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور به تشریح آخرین وضعیت راه‌های مواصلاتی کشور پرداخت.

ترافیک نیمه سنگین و بارش و باران در جاده‌های کشور

سرهنگ نادر رحمانی رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌‌های کشور در گفت‌و‌گو باخبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به آخرین وضعیت راه‌های مواصلاتی کشور گفت: طبق‌ آخرین گزارشات دریافتی از مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا هم اکنون در تمامی راه‌ها و محورهای مواصلاتی کشور وضعیت ترافیکی عادی و روان گزارش شده است.

وی عنوان کرد: در استان چهار محال و بختیاری محور شهرکرد – کوهرنگ و گردنه‌ی باباحیدر و در استان خراسان رضوی محورهای چناران – مشهد و چناران – قوچان و در استان لرستان محورهای خرم آباد – الشتر و خرم آباد – درود بارش برف و در استان‌های خوزستان، لرستان در اکثر محورها و در استان مرکزی محور اراک – بروجرد و در استان کرمانشاه محور کرمانشاه – همدان و کرمانشاه – سنقر بارش باران و در سایر راه‌ها و محورهای مواصلاتی کشور وضعیت جوی آرام گزارش شده است.

سرهنگ رحمانی در پایان افزود: محورهای شمشک – دیزین، پونل – خلخال، قم – گرمسار – چمستان – وازتنگه، اردبیل – سرچم و آزادراه چالوس – مرزن آباد تا اطلاع ثانوی مسدود است.

*ترافیک نیمه سنگین و بارش و باران در جاده‌های کشور  "بروزرسانی ساعت09:30 "

سرهنگ نادر رحمانی رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور در گفت‌و‌گو باخبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به آخرین وضعیت راه‌های مواصلاتی کشور، گفت: طبق‌ آخرین گزارشات دریافتی از مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور، هم اکنون در استان البرز باند جنوبی آزادراه تهران – کرج ترافیک نیمه سنگین گزارش شده و در سایر جاده‌ها و معابر کشور وضعیت ترافیکی عادی و روان گزارش شده است.

وی عنوان کرد: بر همین اساس در استان خراسان رضوی محورهای قوچان – سر ولایت و چناران – قوچان بارش برف و در استان خراسان رضوی محور مشهد – چناران بارش باران گزارش شده و در سایر راه‌ها و محورهای مواصلاتی کشور وضعیت جوی آرام گزارش شده است.

رحمانی در پایان عنوان کرد: محورهای شمشک – دیزین، پونل – خلخال، قم – گرمسار – چمستان – وازتنگه، اردبیل – سرچم و آزادراه چالوس – مرزن آباد تا اطلاع ثانوی مسدود است.

انتهای پیام/

برچسب ها: بارش ، برف ، باران ، جاده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار