معاون ورزشی باشگاه استقلال گفت: اعتراض خود را نسبت به محرومیت جاسم کرار اعلام کرده‌ام و منتظر نظر نهایی شورای استیتاف هستیم.

صدور بیانیه خواست باشگاه بود نه شخص امیر/منتظر رفع محرومیت کرار هستیمعلی نظری جویباری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص محرومیت جاسم کرار توسط کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اظهار داشت: در حال حاضر گزارشی که از محرومیت کرار به باشگاه رسیده است و ما نیز اعتراض خود را به باشگاه اعلام کرده‌ایم، باید منتظر بمانیم تا ببینیم که در آ‌خر نظر شورای استیتاف چه خواهد بود.

وی در خصوص اینکه قرار است به بازیکنان پول پرداخت شود بیان کرد: همان طور که می‌دانیم مشکلات مالی همچنان در تیم‌ها وجود دارد و این مسئله تمام نشدنی است اما قرار است افشارزاده مبالغی را برای پاداش بازیکنان تهیه کند تا در صورت قطعی شدن به حساب بازیکنان واریز شود.

نظری جویباری در خصوص بیانیه ای که طی یکی دو روز گذشته صادر شده عنوان کرد: در کل ما به تمام نفراتی که در استقلال مربی بودند یا بازی کرده‌اند احترام خاصی قائل هستیم و بهتر است بگویم که ما هرگز قصد نداریم وارد حیطه دیگران شویم و این انتظار را هم داریم که دیگران نیز وارد حیطه کاری استقلال نشوند چرا که در کل در فوتبال این رفتار حرفه‌ای نیست که تا تیمی ببازد یا ببرد بخواهد به تیم دیگری حمله کند.

وی بیان کرد: بهتر است تیم‌ها شرح وظایف خود را بدانند و ما هم در مورد تیم‌های دیگر صحبتی انجام نمی‌دهیم.
 
جویباری در پایان در پاسخ به این سوال که خیلی‌ها این بیانیه را منتسب به امیر قلعه نویی می‌دانند و آیا این مسئله نظر شخصی او بوده یا نه افزود: اصلا چنین بحث‌هایی درست نیست چرا که این بیانیه از طرف قلعه نویی نبوده اما ممکن است که نظرات سرمربی و مدیر عامل در این بیانیه وجود داشته باشد ولی در کل این بیانیه از طرف روابط عمومی باشگاه استقلال صادر شده و مورد تایید باشگاه نیز می‌باشد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار