دو فینالیست رقابت های تکواندو باشگاه های آسیا ظهر امروز یکشنبه 26 بهمن ماه در تهران معرفی شدند.

فینال تمام ایرانی مدعیان لیگ برتر در آسیا/ پنجمین فینال رو در روی شاگردان خلیفهبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ در دومین روز از پنجمین دوره مسابقات تکواندو جام باشگاه های آسیا در کلاس G1، مرحله نیمه نهایی رقابت ها برگزار شد که در این مرحله شهرداری ورامین برابر البصره عراق قرار گرفت.

در پایان این مسابقه، شهرداری ورامین با 3 پیروزی محمد کاظمی (14-صفر)، فرزان عاشورزاده (13-صفر) و بهنام اسبقی (13-یک) حضور خود را در فینال قطعی کرد و در اوزان 82- و 82+ کیلوگرم هم در شیاپ چانگ حضور نیافت تا در نهایت مسابقه با نتیجه سه بر 2 به پایان برسد.

اما در دومین دیدار مرحله نیمه نهایی دانشگاه آزاد سه بر 2 مقاومت را شکست داد و برای پنجمین بار متوالی به دیدار نهایی راه یافت.

آرمین هادی پور (12-یک)، مهدی خدابخشی (5-1) و امید عمیدی (9-3) سه پیروزی تیم دانشگاه آزاد را کسب کردند و در ادامه با تصمیم کادرفنی تیم دانشگاه، تکواندوکاران اوزان 72- و 63- کیلوگرم بر روی شیاپ چانگ نرفتند تا نتیجه دو دیدار این مبارزات، 12 بر صفر به سود مقاومت شود.

بدین ترتیب از ساعت 16، البصره عراق و باشگاه مقاومت برای کسب سکوی سومی مبارزاتشان را آغاز خواهند کرد و فینال این جام نیز بین دوم تیم شهرداری ورامین و دانشگاه آزاد پیگیری می شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: تکواندو ، آسیا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار